جلسه حلقه طرح صالحین پایگاه نبی اکرم (ص) ویژه سرگروههای حلقه های طرح صالحین برگزارشد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
سه‌شنبه - 5 مرداد 1395

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ؛ بعد از ظهر  دوشنبه، چهارم مرداد ماه ، جلسه حلقه طرح صالحین پایگاه نبی اکرم (ص) ویژه سرگروههای حلقه های طرح صالحین با حضور حجت الاسلام دهستانی در دفتر ستاد یادواره شهداء آهنشهر برگزار شد.

در این جلسه که جانشین پایگاه نبی اکرم(ص) حضور داشت. حجت الاسلام دهستانی نماینده ولی فقیه درناحیه مقامت بسیج بافق پیرامون تحولات منطقه مطالبی را بیان نمود.

وی درادامه نحوه شناساندن اسلام به جوانان مطرح کرد وی یاآور شد پیامبر اسلام یازده سال تلاش کرد که اسلام رادر مدینه ترویج دهد به گونه ای که با تلاش و جدیت در مدینه حکومت اسلامی تشکیل داد.

نماینده ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج بافق اظهار داشت که: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون مجاهدتها و رشادتهای فرزندان این مرز بوم و حضور در مناطق جنگی کشورهای همسایه، جهاد همراه با مردم مظلوم و  بی دفاع کشورهای همجوار در مقابله با داعش است.

در ادامه جلسه محمدرضا رضایی پور امنیت در منطقه مدیون مجاهدتها و رشادتهای فرزندان این مرزو بوم دانست و یادآورشد که کشورهای اطراف ما ناامنی بیداد می کند.

جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص)  مقابله با جنگ نرم دشمان را از اولویت های مهم دانست و گفت : دشمن وقتی اطمینان پیدا کرد نمیتواند از جنگ های نظامی به ما آسیبی وارد کند آسیب رساندن به اعتقادات ما را هدف اصلی خود  قرار داده است و با هزینه های زیادی که در این جبهه انجام می دهد امید دارد بتواند موفق باشد ، ولی ما بایستی تمام توان خود را برای نابودی نقشه های شوم دشمنان به کار بگیریم و آنان را نا امید سازیم.

با اشاره به آسیب های بلندمدت ماهواره در جامعه، افزود: دشمن از طریق شبکه های ماهواره ای و اینترنتی و فضاهای مجازی بنیان خانواده را نشانه گرفته و بی بند و باری را تبلیغ می کند.

photo_2016-07-26_13-50-16

photo_2016-07-26_13-50-21

photo_2016-07-26_13-50-27


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
بسیجی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 5 مرداد 1395 - 2:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

من موندم این همه حلقه صالحین در بافق خصوصآ حوزه محمد رسوالله ص تشکیل و همه هفته برنامه دارن هیچ گزارشی نمی شود ولی حلقه صالحین سنگ اهن که در سال سه یا چهار بار تشکیل می شود این همه سر و صدا و بیا و برو داردعلت چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

ندای حق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 5 مرداد 1395 - 2:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

امیدوارم این جلسات فی سبیل الله باشد
هر چند گاها شنیده می شود ،در ازای هر جلسه …..داده می شود

You cannot copy content of this page