شرکت ها و معادن دیگر شهرستان در امر تجلیل از مدال آوران المپیادی دخیل شوند

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 5 مرداد 1395

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی- بافق گفت: شرکت ها و معادن دیگر شهرستان در امر تجلیل از مدال آوران المپیادی دخیل شوند.

محمد رضا رضایی پور در نشست کارگروه فرهنگی آموزشی مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق که به منظور تجلیل از مریم دهقانزاده بافقی در محل سالن اجتماعات شهرداری بافق برگزار شد گفت: آنچه باید مورد توجه خاص قرار گیرد این است که همانگونه که شرکت سنگ آهن بافق برای تجلیل از رتبه های برتر کنکور مراسم برگزار می کند شرکت و معادن دیگر شهرستان نیز در این امر دخیل شده و قدردانی از نفرات راه یافته به المپیاد را برعهده بگیرند.

وی اظهار داشت: شرکت سنگ آهن از ۱۷ نفر از رتبه های برتر کنکور سال گذشته تجلیل می کند که از این تعداد ۳ نفر رتبه دو رقمی و ۱۴ نفر رتبه سه رقمی را کسب نمودند.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق بیان کرد: شرکت مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای رتبه های دو رقمی و ۱۰ میلیون ریال برای رتبه های سه رقمی مد نظر قرار داده است.

رضایی پور با بیان اینکه باید برترین های المپیادها نیز مورد تجلیل قرار گیرند گفت: در این مراسم از مریم دهقانزاده بافقی نیز قدردانی می شود .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
فرهنگی و معلم دانش اموزان بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 8:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ایکاش از تمام دانش اموزانی که رتبه می اوردند تجلیل می شد نه از دانش اموزانی که والدینشان سنگ اهنی هستند . مگر تمام دانش اموزان و نخبگان افتخارات شهر نیستند؟؟؟!!چرا مسئولین فقط چسبیدند به سنگ اهنی ها.

You cannot copy content of this page