اتمام پروژه جاده بافق – یزد یکی از خواسته های دیرینه و بحق مردم است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 مرداد 1395

رییس شورای اسلامی شهر بافق یکی از خواسته های بحق مردم شهرستان بافق را اتمام پروژه جاده بافق – یزد دانست.

محمد رنجبر در نشست پرسش و پاسخ با مردم که در محل مسجد امام رضا(ع) برگزار شد با بیان این که شورا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است گفت: شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را برای تحقق احقاق حق مردم به کار می بندد.

وی اشاره ای به یکی از مهمترین خواسته مردم شهرستان کرد و اظهار داشت: جاده بافق- یزد یکی از پرحادثه ترین جاده های استان است که به دلیل تردد زیاد تریلر و کامیون ها و عدم دوبانده بودن تاکنون تلفات زیاده داده است.

رنجبر افزود: بعد از گذشت نه سال هنوز این جاده به اتمام نرسیده است و مردم هر روز شاهد کشته شدن عزیزانشان در این محور هستند شهری با ذخایرغنی خداددای هنوز محرومیت های آن زودوده نشده است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی برای برطرف شدن مشکلاتی اعم از جاده، گازرسانی و احداث صنایع جوار معدنی فعالیت هایی زیادی را در دستور کار قرار داده است خاطر نشان کرد: بالغ بر ۲۰۰ جلسه در محل شورا و ۳۵۸ ماموریت به خارج شهر که ۱۰۵ مورد آن سفر به تهران بوده است انجام گرفته است.

رییس شورای اسلامی بافق به گلایه مندی و اعتراضات مردمی در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: صورتجلسه های زیادی تنظیم شده اما به علت عدم پیگیری بر زمین مانده است.

وی عنوان کرد: در۵۰ نقطه از شهر کارهای عمرانی در حال انجام است اما به دلیل محرومیت زیاد و گستردگی کار و همچنین محدود بودن امکانات این فعالیت ها به چشم نمی آید.

رنجبر تصریح کرد: علمک گذاری قسمتی از شهر باقی مانده که پیمانکار موظف است ظرف ۳ ماه آن را به اتمام برساند و این کار نیز از اواسط شهریورماه آغاز می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
دکتر سلامی ها سلام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 - 10:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یکی از سوالات مهم و بحق مردم منطقه خیابان امام از شورای شهر و شهردار محترم این بود که
عزیزان در این مدت سه سالی که شما عزیزان سکاندار شهرستان هستید چقدر بودجه در اختیار داشته اید و در این سه سال چقدر از بودجه شما در خیابان امام رضا حد فاصلمیدان چهارده معصوم و بلوار آیت الله میر غنی زاده خرج کرده اید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سوالی که هیچ جوابی برای آن نداشتند و آقای عباسی رویش نمی شد حتی سوال را برای حضار بخواند!!!!

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 - 1:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جاده بافق نوق چی.واقعابعدازگذشت20سال

You cannot copy content of this page