تکذیب خبر سخنرانی «محمود احمدی نژاد» در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع)

دسته: عمومی
۲۹ دیدگاه
جمعه - 8 مرداد 1395

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بافق خبر سخنرانی رییس جمهور سابق را در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) تکذیب کرد.

حجت الاسلام محمد علی کارگران شب گذشته در گفتگویی تلفنی با خبرنگار«بافق فردا» گفت: به عنوان رییس اداره اوقاف سخنرانی رییس جمهور سابق را در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) تکذیب می کنم.

وی افزود: بخشنامه ای از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به ادارات اوقاف سراسر کشور مبنی بر ممنوعیت سخنرانان سیاسی ابلاغ شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بافق اظهار داشت: در این بخشنامه آمده است سخنرانی سیاسی در سالی که منتهی به برگزاری مراسم انتخابات و مسائل سیاسی می شود در بقاع متبرکه ممنوع است.

کارگران خاطر نشان کرد:این ممنوعیت حتی در زمان انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا شورای اسلامی شهر وجود دارد.

وی یادآور شد: هر نهاد، گروه یا سازمانی که قصد اجرای برنامه خاصی را در بقاع متبرکه بویژه آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق را داشته باشد باید برنامه مورد نظر خود را به هیئت امنا و اداره اوقاف و امور خیریه ارائه دهد تا با نظر این دو مجوزهای لازم صادر گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلداده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 8 مرداد 1395 - 12:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مثلا یاد واره شهداس. نه بحث سیاسی

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 8 مرداد 1395 - 12:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حیف شد

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 8 مرداد 1395 - 1:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بازی سیاسی است.خود اقای کارگران نیز می داند.نان را به نرخ روز خوردن همین است حاج اقا کارگران.میگذرد

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 8 مرداد 1395 - 3:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به گزارش ایسکانیوز به نقل از «آستان»، محمود احمدی‌نژاد در حالی به نظر می‌رسد مجددا خودش را برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم آماده می‌کند که برخی معتقدند قوه قضاییه باید به فسادهایی که در دولت‌های وی صورت گرفت و همچنین کژی‌هایی که در طول هشت سال از بیت‌المال در دولت وی رخ داد رسیدگی کند و معلوم نیست تکلیف پرونده‌ها و شکایاتی که از وی در کمیسیون اصل نود قانون اساسی بود چه شد و این پرونده‌ها نیز به جریان رسیدگی‌های بی‌سرانجام قوه قضاییه پیوسته‌اند یا قرار است در آستانه انتخابات 96 و در دوره مجلس دهم بر طبل پرسروصدای آنها کوبیده شود.
خطاب احمدی‌نژاد به فلان آقا در سخنرانی‌اش در آمل مبنی بر اینکه نامه شما پیش من است، بار دیگر ما را به یاد دورانی انداخت که وی در سفرهای استانی‌اش و سخنرانی‌های گاه و بی‌گاهش با خطاب قراردادن افرادی می‌گفت “نامه شما در جیب من است و من در جریان مشکل شما هستم و به بچه‌ها گفته‌ام پیگیری کنند”. گویی وی همچنان در رأس نهاد اجرایی است و شاید افراد را به فکر فرو ببرد که مگر احمدی‌نژاد همچنان دارای قدرت اجرایی است.
دوستداران و هوادران احمدی‌نژاد معتقدند که وی قصد حضور در انتخابات 96 را ندارد و این مردم هستند که متقاضی حضور وی هستند. باید به این افراد گفت اگر وی تمایلی به حضور ندارد پس راه انداختن کاروان برای سفر به مناطق عملیاتی جنوب و سپس سخنرانی در شهرستان‌های مختلف نشانه چیست؟ مردم به خوبی با این نوع تبلیغات آشنا هستند و سال‌هاست آن را چه در آستانه دوره‌های مختلف انتخابات مجلس شورای اسلامی و چه انتخابات ریاست جمهوری لمس می‌کنند، پس دلیلی ندارد بیش از این با افکار عمومی آگاه در ایران بازی سیاسی شود.
احمدی‌نژاد حضور افراد در جلسات سخنرانی خودش را به منزله ایستادن پای آرمان‌های الهی می‌داند و حتما در ادامه ویژگی‌های دولتش – که مدعی راستگویی و پاکدستی آن است – دولت الهی را نیز اضافه می‌کند و چه بسا دم از تشکیل کابینه‌ای الهی با مردان پاکدست و راستگو بزند و قطعا این کابینه ویژگی‌های همان کابینه‌ای را دارد که معاون اولش الان در اوین به‌سر می‌برد!
آقای احمدی‌نژاد! کسی خود را مالک این انقلاب و نظام نمی‌داند، بلکه همه خود را مدافع این انقلاب و نظام می‌دانند و طعنه شما به این بزرگان که خدماتشان به انقلاب و نظام بر کسی پوشیده نیست، دیگر بسیار کهنه و قدیمی شده است و همگان می‌دانند که مخاطب شما چه کسی است و معلوم نیست چه زمانی دست از این تخریب‌ها و رفتارهای به‌دور از اخلاق ادامه می‌دهید. بزرگان این کشور با تعریف و تمجید کسی بزرگ نشده‌اند که بخواهند با تخریب کسی نیز از میان بروند. عملکرد آنها سند خدمت صادقانه آنها به این نظام و انقلاب است.
آقای احمدی‌نژاد! شما این ملت را صاحب تمدن و فرهنگ هزار ساله می‌دانید. آیا مناسب شأن آنهاست که با چنین ادبیاتی سخن بگویید و مثل اغلب مواقع از واژه‌هایی نظیر «سوراخ موش» یا امثال اینها استفاده کنید؟
چه کسی زباله‌ها را در رودخانه‌ها خالی کرد و چه کسی از چشم شهرداری قسر در رفت؟ آیا فسادهای اقتصادی که در دولت شما اتفاق افتاد و باعث رنجش خاطر رهبر انقلاب هم شد، زباله ریختن در مسیر پاک این انقلاب نبود؟ آیا وجود جریان انحرافی در اطراف شما، شک و شبهه ایجادکردن در دین نبود و آیا خانه‌نشینی 11 روزه شما و پشت کردن به رأی مردم نیز در همین راستا تعریف نمی‌شود؟
آقای احمدی‌نژاد! شما خودتان را سومین محبوب قلوب این مردم بعد از امام و رهبری می‌دانید و تاکید می‌کنید که وقتی امام و رهبری با آن عظمت خودشان را نوکر مردم می‌دانند، «من نوکرتر مردم هستم». آن بزرگوران اگر چنین مطلبی را بیان کردند و می‌کنند در عمل نیز نشان دادند که کوچکترین ادعایی ندارند و حفظ انقلاب و دستاوردهای آن برایشان در اولویت بوده است، اما آیا شما نیز حفظ انقلاب اولویت نخستتان است یا حفظ نام محمود احمدی‌نژاد و حفظ دوستان عزیزتر از جانتان که زمانی آنها را «خط قرمز» خود توصیف کردید؟
با احترام به تمامی مردمی که در آمل در سخنرانی شما حضور یافتند و شعار «شعاره هرچی مرده، احمدی برمی‌گرده» سر دادند، باید بگوییم که این ملت می‌دانند برای حضور در نظام بین‌الملل و حفظ شأن ایران اسلامی چگونه در عرصه‌های سیاسی داخلی حضور یابند؛ همانگونه که در خرداد 92 و اسفند 94 نیز آن را ثابت کردند.

سلام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 8 مرداد 1395 - 4:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام .مگر سخنرانی درخصوص یادواره شهدا سیاسی است !. مناسبت های ملی و مذهبی زیادی در امام زاده انجام می گیرد؟
اگر بحث انتخابات وسیاسی باشد. مسلما تبلیغات ممنوع است وحرف درستی است .هیدت امنا امامزاده چه کسانی هستند.؟

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 1:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    بالاخره حاج محمودجوگیروسیاسیش می کند.اوقاف پیش بینی همه چیز رابایدبکند

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 12:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا لعنت کند کسانی را که با دین بازی کردند اگر یادواره شهدا بود وفلان فردیکه برای حضرات نان ونوایی داشت اشکال نداشت……چون احمدی نژاد هست مشکل است…..انشاالله رای بیاورد وریشه کسانیکه اسلام ودین را بازیچه خود کرده اند ازبیخ بکند….حیف نمازهایی که پشت سر کارگران خراب شد

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 12:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

متأسفم برای بزرگان شهر

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 12:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مسؤولانی که سنگ اندازی میکنند و کسانی که نگران آینده سیاسی شهر هستند, چه احمدی نژاد باشد چه نباشد,چه محکوم شود وچه نشود , خودتان با رفتارتان و تهمتهایتان و نگرانی هایی که نشان میدهید ,تأیید میکنید که از آمدنش میترسید و مطمئن هستید که با وجود او این دولت اولین دولت 4 ساله ایرانه که خواهید دید ولی بنده میگویم نگران نباشید چه احمدی نژاد بیاید , چه نیاید و چه باشد و چه نباشد ان شاءالله 4ساله بودن این دولت را خواهید دید

    محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 12:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    یعنی اینکه همه این حرفا بازیست و آقایون از ترس از دست دادن پست ریاستشون مخالف حضور ایشون هستند وگرنه هر روز در امامزاده دارن روضه میخونن،هر روز اجازه میگیرن؟؟؟ اگه یکی از حضرات بالای منبر رفت و چهارتا کلمه سیاسی حرف زد چی ؟؟؟
    پس نتیجه میگیریم آقای کارگران یا هرکس دیگه بهانه گیری میکنن تا با این بهانه از صحبتهای ایشان جلوگیری کنن

دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 1:05 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا به ان اقاي كارگران بگوييد يكبار ديگر متن بيانيه را بخوانند
واقعا يعني شما فكر ميكنيد مردم تا اين حد سطح شعورشان پايين است
اينكه ميگوييد بايد با هيئت امنا و اداره اوقاف مشورت كنند يعني چي؟؟؟؟
اين يعني يك راه فرار براي سخنراني افرادي كه مورد تائيد و خواست شما هستند
واقعا جاي بسي تاسف است براي همچين افراد

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 1:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا بسيار جالب است اين بخش نامه دقيقا روز پنجشنبه ابلاغ شده
يعني دقيقا يك هفته قبل از سفر دكتر احمدي نژاد
مردم بهترين قضاوت كننده هستند و خودشان قضاوت ميكنند

mohsen این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 1:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
دوستان به دور از مسائل حزبی سعی کنیم احترام و مهمانوازی به هر مسئولی را رعایت و حفظ کنیم . آقای احمدی نژاد یکی از مسئولین شناخته شده کشوری و جهانی در عرصه سیاست و عضو تشخیص مصلحت نظام می باشند. حال عده ای از دوستان مخالف و عده ای از دوستان موافق نظرات و تفکرات ایشانن. اما چیزی که مهمتر است حضور ایشان در بافق است که این خود از لحاظ سیاسی و اجتماعی بسیار مهم برای شهرمان میباشد. پس سعی کنیم فرهنک و مهمان نوازی و بلوغ سیاسی شهرمان را به همه نشان دهیم تا همگان بدانند مردمان بافق مردمانی انقلابی با فرهنک و پایبند به اصول نظام می باشند. و هر مسئولی را که خالصانه برای مردم کار کند تا انتها حمایت می کنند.

متأسف و خوشحال این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 6:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بعضی ها میگویند رفتاری که شما با احمدی نژاد کردید با بنی صدر نکردید , تنها دولتی که گفتمان امام و انقلاب را زنده کرد دولت او بود , شما از گفتمان احمدی نژاد میترسید , هر چند ضعفهایی هم داشت , شما از سر ضعف تهمت میزنید , گیرم احمدی نژاد محاکمه شود , فکر میکنید هرکس محاکمه شود دلیل بر مجرم بودن اوست , پس در مرام شما حکم شلاق خوردن کارگران بافق و اجرای حکم شلاق کارگران معدنی در آذربایجان که حقوق خود را مطالبه میکردن هم دلیل بر مجرم بودن اونهاست , متأسفم برای خودم , شما و مسئولان که اگر کسی خوشایند ما نبود به هر طریقی او را تخریب میکنیم , ومتأسفم برای کسانی که چشمشان را روی بانیان ایجاد فساد اقتصادی و فساد اقتصادی موجود در دولتهای دیگر بسته اند,متأسفم برای کسانی که اکنون از فساد در دولت احمدی نژاد سخن میگویند در حالی که از سال 92 به گفته رئیس دیوان محاسبات در جریان حقوق های نجومی بودند و سکوت کردند , متأسفم برای دولتی که بعد از گذشت 3 سال به جای اینکه برنامه داشته باشد که گویا برنامه 100 روزه داشتند و اکنون چند صد روز گذشته , همچنان دولت قبل را مقصر بی تدبیری و ضعفای خود معرفی میکند !!!!???? متأسفم برای … و برای …. و برای … و خوشحالم و خدا را شکر میکنم برای وجودی رهبری هوشیار و مقتدر که اگر برنامه اقتصاد مقاومتی ایشان نبود این دولت هیج برنامه ای نه برای اقتصاد و نه برای مسکن نداشت و اقتدار معظم له در عرصه بین المللی تنها باعث عظمت ملت ایران شد و خفت را از این ملت دور کرد و در نهایت خوشحالم و خدا را شکر که این ملت صاحبی دارد و خدا برای این ملت برنامه دارد .

حسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 8:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای سلام ول کن بابا می خوای آقای کارگران راازنون خوردن بیندازی

حاجی میرزا اقا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 9:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر شهامت آقای کارگران

امین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 1:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به به باریک ا… به آقای کارگران مگرخودایشون نبود که همین سایت بافق فردا برای درآمدامامزاده به زمین وزمان زد امانتونست ایشون رو پیدا کنه اما حالا وقتی دستوربده ها به ایشون مجبورش میکنن زنگ میزنه به بافق فردا !
آخه کدوم روباورکنیم دم خروس رو یا قسم حضرت عباس رو…
خب شایدماهم جای اوبودیم …. اینکاررامیکردیم.

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 1:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

عجب…

ر _ ف _بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 5:02 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

*عرض سلام خدمت جناب محمدعلی کارگران رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بافق.??*
??شنیده شده که جنابعالی فرمودین که با استناد به بخشنامه ای که از اداره اوقاف کشور ابلاغ شده، سخنرانی سیاسی در سالی که منتهی به انتخابات میشود در بقاع متبرکه ممنوع است.
*برای بنده حقیر بعنوانِ یک بافقی که ادعا میکنم عاشقِ ولایت? هستم و ان شاءالله که همینجور باشد سؤالی پیش آمده و اینکه چگونه از سخنرانیِ انجام نشده مجلسِ یادمانِ شهید? برداشتِ سیاسی کردین؟؟؟*
مگر به غیر از این است که دکتر احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند و *بعنوان مهمانِ مجلسِ شهید? (که امنیت و پست و مقام و احترامِ من و شما در بین مردم مدیون خون همین شهدا? هست) به این شهر دعوت شده اند* و تاکنون ایشان اسمی از کاندید انتخابات ریاست جمهوری شدن به میان نیاورده اند (که ای کاش کاندید شوند) که *به عمد و به جهت تخریبِ شخصیتی دکتر ،شایعه تبلیغات زودرس بر سر زبانها افتاده و بهانه ای برای موافقت نکردن بعضی قسمتها شده.*
ضمنأ حتی اگر ایشان از مسائل روزِ جامعه ما صحبت کنند و باعث روشنگری شوند که نباید ناراحت شوید. *چون بیان این مسائل بیشتر وظیفه شما و امثالِ شما میباشد تا بصیرت مردم بالاتر رود تا بتوانند در موقع برخورد با فتنه های مختلفِ فعلی، بهترین تصمیم را بگیرند.* نه اینکه در حالِ حاضر *دکتر احمدی نژاد و سردار قاسمی و دکتر رائفی پور و تعدادی انگشت شمار دیگه در کشور* این وظیفه را انجام میدهند که *باعث سرشکستگیِ ? بعضی از روحانیونی خواهد بود که فقط صحبت از نماز و روزه و….میکنند و کاری به روشنگری سیاسی مردم ندارند ??.*
چرا که شماها باید بیشتر از بقیه اقشار مردم پشتوانه ولایت و دلسوز نظامِ اسلامی باشین و *ذهنِ مردم ساده دل را در برابر پروژه نفوذ و خیانتهای حقوقی و اداری و بقیه ظلم های انجام شده در حق مردم همین سرزمین از سوی بعضی مدیرانِ دولتی که گناه دار بودن این خیانتها برای هر بچه ای هم محرز شده، هوشیار کنین تا دوباره دچار انتخاب اشتباه نشوند.*
در کل خواستم یادآوری کنم که *فریاد ِ”” أین عمارِ”” رهبریِ? عزیز تر از جانم به گوش رسیده و در این شهر بافق عده ای محدود از روحانیون، وظیفه روشنگریِ افکارِ مردم(سیاسی و اعتقادی و…) را به خوبی انجام میدهند.*
.
*امام خامنه ای(حفظه الله)?: در زمینه نفوذ روشنگری لازم است، روشنگری بدونِ تهمت زدن و مصداق معین کردن.*
1394/10/14
*KHAMENEI.IR*
*باتشکر و عرض پوزش فراوان: ر _ ف _ بافقی*

سینا دهقان شادکامی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 7:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام درود بر احمدی نژاد و شاد باشید

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 9 مرداد 1395 - 10:40 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای کامنت شماره 12: احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مثلحت نظام است. اونموقع کی رییس مجمع تشخیصه. معلومه هاشمی رفسنجانی خخخخخخ

بیطرف این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 10 مرداد 1395 - 7:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
اقای کارگران خدا را در نظر بگیریید و به این سوال که (اگر شخصیتی از طرفداران دولت فعلی سخنرانی داشت آیا باز هم مجوز هیت امنا نیاز داشت ؟) پاسخ دهید.

سیدگلسرخ این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 10 مرداد 1395 - 8:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

احمدی نژاد همیشه و همه جه محبوب قلوب بوده و هست …
تاکورشوند ..

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 10 مرداد 1395 - 8:50 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

من که با اقای احمدی نژاد مخالفم ولی ایشان یک زمان رییس جمهور بوده و الان هم عضو شورای تشخیص مصلحت نظام می باشد حرمت ایشان را نگهدارید و میهمان نازی تان را نشان دهید خدای نکرده مثل زمان دکتر بهشتی نشه .
ضمنا اقای کارگران هیچ اختیاری نداره و مهره ای بیش نیست و اقاف بافق هم بیشترین ضره را از ایشان می خورد.ایکاش یکم جربزه داشت و مدیریت از حاج اقافلاح رییس قبلی اوقاف بافق یاد میگرفت.

مولوی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 10 مرداد 1395 - 9:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام خدمت آقای کارگران عرض کنم که شما یادوارشهید را درب امامزاده جلوگیری میکنید و آن بخش نامه ای که شما میگوید در آن زمانیکه آقای دانشمند را آوردن در امامزاده آن زمان بخشنامه ای وجود نداشت دوم در تاریخ 95/5/9 و در روز شهادت امام جعفرصادق که آقای غروی سخرانی کردن این مجوز داشته یا بعد از ظهر در مراسم مرحوم تفکری آقای غروی سخرانی کردن این مجوز داشتن ولی شما یادوار شهید را جلوگیری میکنید آقای کارگران عقلت بکار بیانداز و عقلت را دست یه عده ای ندید واز زمانیکه رئیس اوقاف شدید عقل خود را دادید دست یک عده بخصوصی آقای کارگران دنیا اینجور نمی ماند میز صندی به کسی وفا نکرد خوبی کنید به مردم وشهرتان که برایتان بماند

فتاحی قلعه ای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 11 مرداد 1395 - 7:00 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای کارگران ریاست محترم اداره اوقاف شهرستان بافق درود بر شجاعت و شرفت. اولاً به خاطر ینکه پای انسانی را که طی هشت سال امتحان خود را پس داده و بیشترین اختلاسهای تاریخ کشور در زمان وی صورت گرفته.و از مملکت چیزی به جز ویرانی جای نگذاشته را به مکان شریف باز نکردی.ثانیا فضای شریف امامزاده را سیاسی نکردی. در آینده معلوم میشود چه کار بزرگی انجام داده ای. ممنون

یاسین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 مرداد 1395 - 8:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام خدمت همشهریان عزیز
چند نکته
1-این که تقصرها را بیندازیم سر رییس اوقاف کار اشتباهیه چون ایشون کاره ای نیستند وقتی از بالا بگن برگزار نشه ایشون نمیتونن کاری کنن
2-همین شماها تو دوسال اخر ریاست احمدی نژاد هر چه بلد بودید علیه ش می گفتید ولحظه شماری می کردید تا تموم بشه واز رایی که در دور بعد ونحوه انتخاب رییس جمهور دادیدمعلوم شد از این نحوه ریاست و این طیف ادمهاخسته شدین
3-افرادی که میگن ازکجا معلومه سیاسی حرف بزنه چهره،چهره سیاسیه وتا حالا هرجا رفته سیاسی صحبت کرده
4-به طور قطع میتوان گفت افرادی هم که این یادواره را برگزار کردن هدفشان سیاسی بوده وبه اسم یادواره شهید عزیزمون تموم کردن چون تا الان ندیدیم اینجور یادواره ای برای شهیدشون برگزار کنند حالا که یک سال مونده به انتخابات چنین یادواره ای گرفتن مشخصه سیاسیه ومیتونستن از چهرهای دیگر استفاده کنند
5-حداقل خودمان را گول نزنیم

داود خ.ش.م این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 12 مرداد 1395 - 7:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

1-این نظرهایی که علیه احمدی نژاد نوشته می شود مشکوک است . به احتمال قوی این نظرات از سوی عده ای محدود و به قصد تخریب احمدی نژاد نوشته شده است . من به هیچ وجه مسئولین سایت را محکوم نمی کنم و به احتمال زیاد این موضوع از سوی آنها نمی باشد .
نباید انکار نمود که جریان مخالف احمدی نژاد دارای دستگاه تبیغاتی وسیعی است و در داخل هزاران سایت و در خارج هزاران رسانه فارسی زبان مانند صدای آمریکا، بی بی سی و … در اختیارش است . اما احمدی نژاد دارای بازوری تبلیغاتی قوی نیست .
2-دوستان گرامی چرا جوش می زنید . هر کس که احمدی نژاد به او خدمتی کرده است در مراسم حضور می یابد . به جار و جنجال شما که نیست . شما به دنبال حفظ مافیای اقتصادی -مذهبی خود هستید . اجازه ندادید احمدی نژاد در امامزاده حضور یابد زیرا که آن را ارث پدر خود می دانید . همین امروز مدیر کل اوقاف یزد به بافق سفر کرده بود تا مطمئن شود سخنرانی احمدی نژاد در امامزاده برگزار نمی گردد .
3-من احمدی نژاد را نه اصولگرا می دانم و نه اصلاح طلب . اما دوستان سبز الهی و بنفش الهی بگویند اگر خاتمی در بافق سخنرانی کند چند نفر برایش جمع می شوند ؟
سبز بازی و اصلاحات بازی تمام شده و دیگر نمی توان مردم را فریب داد . خاتمی را ممنوع تصویر می کنند تا برایش طرفدار جمع کنند .
میرحسین موسوی را در حصر می کنند تا در روز مبادا بیرونش بیارند و جلو بیندازنش و عده ای ناآکاه را پشت سرش راه بیندازند و خواهان بازگشت به دوران طلایی امام باشند !
الان چند نفر یادشان است موسوی کیست ؟ چرا اعدامش نمی کنند ؟ آب از آب تکان نمی خورد .
4-در مورد اختلاس ها و دزدی های زمان احمدی نژاد هم اگر این دزدی ها را دنبال کنیم به باند هاشمی می رسیم . مگر همین شخص هاشمی و روحانی از بابک زنجانی در مجلس مصلحت تقدیر نکردند و با او عکس یادگاری نگرفتند ؟
چه کسانی از نوسان ارز در سال 91 سود بردند ؟
احمدی نژاد می آید و شفاف سازی می کند صبر داشته باشید .
5-در مورد حوادث اردیبهشت سال 90 :
اگر مردم فرانسه -به عنوان مهد دموکراسی-بروند و ریل راه آهن را ببرند ، ایا یگان ویژه وارد عمل نمی شود ؟ بریدن ریل راه آهن خطرناک نیست ؟ چرا به احمدی نژاد و استاندارش ربط می دهید ؟
یگان ویژه برای تغییر مدیر عامل بومی وارد نشد بلکه به علت بریدن ریل راه آهن مجبور به عکس العمل شد . اما فرماندار روحانی قصد دارد کارگرانی که نه ریل بریدند و نه کسی را زدند شلاق بزند .
از طرف دیگر در مقطعی که حوادث سال 90 در بافق روی داد احمدی نژاد رئیس جمهور نبود . شاید تعجب کنید اما این یک حقیقت است . در آن مقطع احمدی نژاد را مجبور نمودند که خانه نشین بشود. مردم بافق را آن کسانی زدند که احمدی نژاد را مجبور به خانه نشینی نمودند .

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 18 مرداد 1395 - 2:58 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام. در جواب کامنت. شماره 6 باید بگم. شما همه نمازهایتان خراب. چون فکرتون خراب قانون سرتون نمیشه خجالت بکشید

You cannot copy content of this page