یکی از دلایل برگزاری لیگ خردسالان این است که قهرمانی ایران در رده‌سنی نونهالان بازهم در جهان و آسیا تکرار شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 12 مرداد 1395

مدیر اجرایی لیگ برتر خردسالان گفت:

یکی از دلایل برگزاری لیگ خردسالان این است که قهرمانی ایران در رده‌سنی نونهالان بازهم در جهان و آسیا تکرار شود

غلامرضا عمرانی مدیر اجرایی لیگ برتر خردسالان کشور در مصاحبه اختصاصی با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در خصوص برگزاری این لیگ گفت: رقابت‌های لیگ خردسالان برای سومین سال است که در حال برگزاری که امسال بصورت لیگ برتر برگزار می‌شود. 18 تیم و 333 تکواندوکار در لیگ برتر خردسالان ثبت نام کرده‌اند که 18 تیم به 2 گروه 9 تیمی تقسیم شده و بصورت مرحله‌ای و به موازات هم مبارزه می‌کنند که از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم برای کسب سکوی اول تا چهارم راه پیدا می‌کنند.
وی تصریح کرد: با تمهیداتی که رییس فدراسیون تکواندو در نظر گرفت و با برنامه‌ریزی عوامل اجرایی، این لیگ برای پشتوانه‌سازی رده سنی نونهالان، در حال برگزاری است که یکی از دلایل اجرای لیگ خردسالان در سطح کشور این است که قهرمانی نونهالان ایران در جهان و آسیا تکرار شود. ضمن اینکه احتمال می‌رود مسابقات رده سنی خردسالان هم در سطح جهانی برگزار شود که برگزاری لیگ به داشتن یک تیم‌ملی آماده کمک می‌کند.

غلامرضا عمرانی در رابطه با سطح برگزاری مسابقات افزود: همه مربیان راضی هستند. بازیکنان سطح فنی بالایی دارند و مشخص است طی دو سال گذشته که این لیگ اجرا شده، مربیان به خوبی بازیکنان را با هوگوهای الکترونیکی آشنا کرده‌اند و اگر همین حالا فدراسیون جهانی تصمیم بگیرد که در این رده‌سنی رقابت برگزار کند، ایران توانایی حضوری قدرتمند را دارد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر از لیگ برتر خردسالان بیان کرد: استقبال عالی بود و 18 تیم از سراسر کشور حضور دارند که بعضی تیم‌ها از بازیکنان بومی و برخی دیگر بازیکنانشان را از استان‌های دیگر جذب کرده‌اند. به جرات می‌توان گفت از 30 استان کشور بازیکن داریم. امیدوارم حمایت بیشتری از لیگ خردسالان شود چراکه لیگ نوپایی است و این لیگ پشتوانه تکواندوی ایران خواهد بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page