برداشت های نادرست از بیت المال بمنزله هجوم به ارزشها و جمهوریت نظام اسلامی است !

دسته: عمومی
یک دیدگاه
جمعه - 15 مرداد 1395

امام جمعه موقت بافق:
برداشت های نادرست از بیت المال بمنزله هجوم به ارزشها و جمهوریت نظام اسلامی است !

حجه الاسلام و المسلمین محمد رضا حقیقت در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به موضوع انتظار فرج و اینکه انتظار فرج دارای آداب خاص خود است گفت : انتظار فرج دارای برکات و آثار اجتماعی و معنوی بسیار زیادی است و انتظار واقعی فرج جامعه را پویا ، سر زنده و سرپا نگه میدارد .
به گزارش ستاد برگزاری نماز جمعه بافق ، حجه الاسلام محمد رضا حقیقت ، ظهر امروز در نمازجمعه بافق با بیان بخشی از آداب انتظار فرج حضرت صاحب الأمر (عج) و با اشاره به روایات وارده در این زمینه از سوی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اظهار داشت : انتظار فرج مانند هر جریان دیگر دارای آداب و شرایط خاصی است و یک منتظر واقعی فرج در همه جا و همه مراسم بیاد امام زمان (عج) خود است و حاضر نیست از سیره آن امام عظیم الشأن (عج) دوری کند .
محمد رضا حقیقت در ادامه با اشاره به این نکته حیاتی که ادب انتظار اقتضاء می کند تا انسان در همه امور صلاح و عدالت را مد نظر قرار دهد تصریح کرد : خداوند متعال 11 نور پر فروز را برای هدایت جامعه بشری فرستاد لاکن این انوار الهی توسط منتظران آنان خاموش شده و خورشید دوازدهمین وقتی طلوع میکند که بشر و جامعه بشری از هر حیث آماده باشند و این آمادگی حاصل نمی شود مگر با اصلاح نفس و مبارزه جدی با مفاسد در همه اشکال موجود و لذا یک منتظر واقعی ابتداء خود را می سازد و سپس بسوی ساختن جامعه و دیگران گام بر میدارد .
وی در ادامه با اشاره به اینکه مراقب شیاطین و منحرفین باشید، گفت : عده ای که خود منحرف و فاسد العقیده هستند برای جامعه نسخه قلابی انتظار را پیچیده اند و می گویند ما را به سیاست و دخالت در امر حکومتها چه ؟ این فرقه نسخه بی تفاوتی و بلکه حرکت به سمت سوق دادن جامعه به فساد را تجویز می نمایند در حالیکه همه معصومین (ع) مسیری غیر از این را یعنی حرکت در جهت اصلاح جامعه و زمینه سازی برای ظهور را توصیه و سفارش فرموده اند .
و ی در بخش دیگر از خطبه های نمازجمعه با اشاره به بمباران شیمائی دو شهر هیروشیما و ناکازاکی ژاپن توسط آمریکای جنایتکار گفت : دولتی که دستانش تا مرفق به خون هزاران نفر بیگناه و بشریت آلوده است دم از حقوق بشر می زند و در واقع این دولت بشریت را برای تأمین منافع خود قربانی می کند همچنان که در فلسطین ، بحرین ، عراق و سوریه چنین سیاستی توسط دولت آمریکا در جریان است .
امام موقت جمعه بافق در ادامه به دیدار رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف مردم اشاره نمود و اظهار داشت : بفرموده حضرت آقا موضوع برداشت های نادرست از بیت المال توسط برخی از مدیران بمنزله هجوم به ارزشها است و این موضوع کلیت نظام را زیر سؤال می برد و این موضوع بسیار مضر است و قوه محجریه نباید تنها در سخن و بلکه باید اقدام عملی برای خشکاندن ریشه این انحراف نمود .
وی در ادامه خطبه دوم با اشاره به نزید بودن ایام حج ابراهیمی و حرکات خبیثانه آل سعود گفت : آل سعود از مناسک واقعی حج ابراهیمی هراس دارد زیرا انجام آن باعث وحدت و انسجام و بیداری امت اسلامی است و منافع این حکومت دست نشانده را نه تنها تأمین نمی نماید بلکه در مخاطره قرار می دهد .
شایان ذکر است امام جمعه موقت بافق در خطبه دوم همچنین به موضوعات ؛ ولادت موفور السرور حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت و ضرورت همیاری و دستگیری از محرومان ، روز خبرنگار و اهمیت آن ، روز حامیت از صنایع کوچک و روز تجلیل از امامزادگان و بیان فضائل شاه چراغ نمود


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 17 مرداد 1395 - 12:42 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حاجی جون
هجوم به ارزش ها چیه
این خود دزدیه_ دزدی

You cannot copy content of this page