توسعه جامعه در گروه اعتماد مردم به رسانه است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 18 مرداد 1395

توسعه جامعه در گروه اعتماد مردم به رسانه است

رییس شورای اسلامی شهر بافق با بیان اینکه خبرنگار باید در تهیه خبر خود صادق و درستکار باشد گفت: چنانچه رسانه بخواهد در توسعه فرهنگی،عمرانی و اجتماعی جامعه تاثیرگذار باشد باید مورد وثوق مردم قرار گیرد.

محمد رنجبر در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان که به همت شهرداری و شورای اسلامی برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اظهار داشت: کار خبرنگاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خداوند در قرآن به قلم قسم یاد می کند.

وی افزود: خبرنگار باید از دروغ پردازی، چرب زبانی، تملق و وابستگی به حزب و گروه خاص بپرهیزد.

رنجبر با بیان اینکه خبرنگار باید در تهیه خبر خود صادق و درستکار باشد خاطر نشان کرد: چنانچه رسانه بخواهد در توسعه فرهنگی،عمرانی و اجتماعی جامعه تاثیرگذار باشد باید مورد وثوق مردم قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر بافق ادامه داد: مردم بینش سیاسی و فرهنگی بالایی دارند و رسانه ای که در این عصر ارتباطات بتواند به ماهیت خبر عمل کند اعتماد مردم را به خود جلب خواهد کرد.

وی با اشاره به این که نشریات و سایت ها با انتقال خبر صحیح می تواند به وحدت جامعه کمک کنند تصریح کرد: بافق در چند سال گذشته مزه شیرین باهم بودن و همدلی را چشیده است و بافقی آگاه است که با وحدت به پیشرفت و توسعه دست خواهد یافت.

رنجبر گفت: قلم از فکر،عقل و تفکر نشات می گیرد و تفکر نیروی است که انسان را از تمام موجودات متمایز می کند.

رییس شورای اسلامی شهر بافق شغل خبرنگاری را شغلی سخت دانست و بیان داشت: خبرنگاران تلاش کنند نقد شان همراه با راهکار باشد تا بتواند در روند حل مشکلات کارگشا باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page