اجرای گروه سرود مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی نرگس در جشن بزرگ ستاره هشتم

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 24 مرداد 1395

کارشناس فرهنگی و مربی هنری مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی نرگس از اجرای گروه سرود مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی نرگس در جشن بزرگ ستاره هشتم خبر داد.

محسن دهقان افزود: این جشن که با همت خادمین مسجد حاج حسین و پایگاه امام سجاد(ع) و همچنین حمایت طلافروشی منظور در محل پارکینگ مسجد حاج حسین برگزار گردید با استقبال بسیار خوب مردم روبه رو شد .

وی ادامه داد: در این برنامه گروه هنری فدک که از یزد به این برنامه دعوت شده بودند اجرای زیبایی را از قبیل خوانندگی، نمایش طنز و شعبده بازی را ارائه دادند.

دهقان تصریح کرد: اوج برنامه زمانی بود که پس از اینکه مجری برنامه دلها را با ذکر امام رضا هوایی حرم آقا کرده بود گروه سرود مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی نرگس برای اجرای سرود خود بر روی صحنه آمدند که جَو بسیارعرفانی و زیبایی را به وجود آورد.
پس از اجرای سرود توسط این فرشتگان آسمانی حضار به صورت ایستاده و با چشمانی پر از اشک و دلی شکسته و در حصرت حرم با تمام وجود هنرمندان معلول را تشویق کردند .

وی عنوان کرد:برنامه آنجا زیباتر شد که چند تن از عاشقان امام غریب اعلام کردند که هزینه تشرف فرشتگان آسمانی مرکز نرگس را به مشهد الرضا را متقبل می شوند .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد منظورالحجه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 1 شهریور 1395 - 12:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام خدمت آقای محسن دهقان وتشکر فراوان که ما را در این جشن یاری نموده اید

You cannot copy content of this page