برترین های عکس تاریخی و کهن در جشنواره تابستانی بافق انتخاب می شوند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 24 مرداد 1395

دبیر جشنواره تابستانی بافق با بیان اینکه فراخوان عکس شهروندی یکی از موضوعات جشنواره است گفت: عکس های قدیمی برتر، در این جشنواره انتخاب و به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، اسرافیل پناهی گفت: در فراخوان عکس شهروندی از همشهریان دعوت شده تا عکسهای قدیمی که آداب و رسوم کهن مردم بافق را در قاب و قالب تصویر نمایان می سازد برای بررسی و انتخاب به دبیرخانه جشنواره تابستانی ارسال کنند.
دبیر جشنواره تابستانی بافق اظهار داشت:عکسهای شهروندی باید با مضامین فرهنگ عامه، آداب و رسوم، مشاهیر و بزرگان منطقه، روابط اجتماعی، آثار و بناهای تاریخی و طبیعی، پوشش مردم ، خدمات شهری و فضای سبز دوران گذشته تاریخ شهر بافق، ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان شرکت دراین فراخوان می توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده یا اصل تصویر تا تاریخ دهم شهریور ماه ۹۵ به دبیرخانه این جشنواره مستقر در واحد فرهنگی- اجتماعی شهرداری بافق تحویل دهند.
پناهی یاد آور شد: جشنواره تابستانی ۲۰ الی ۲۶ شهریور ماه همزمان با هفته بافق با ویژه برنامه های شاد و متنوع از جمله سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی، جشن خرما، جنگ شبانه، بازی های بومی- محلی، مسابقه شتر سواری و لوک برتر، در بافق، با محوریت شهرداری برگزار می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page