پیام تبریک دهیاری و شورای اسلامی روستای مبارکه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 26 مرداد 1395

آزادگان بلندترین قله‌ های پایداری را فتح کردند تا دشمن به زانو درآید
ايران اسلامي دوران سخت طاقت فرساي جنگ تحميلي را با عزت و اقتدار پيمود، ايراني که زنان و مردان مسلمان و غيور آن براي فرداي بهتر با دل و جان در مقابل دشمنان ايستادند.
آزادگان سربلند پس از ورود به کشور، ادامه دفاع مقدس خود را درعرصه‌هایی نوین و حساس تداوم بخشیدند و با نقش آفرینی‌های سترگ در روند پیشرفت و تعالی کشور به ویژه در سنگرهای علمی و مدیریتی خود را به عنوان سرمایه بزرگ و ذخیره‌ راهبردی ملت ایران برای برداشتن گام‌های سرنوشت ساز انقلاب معرفی کردند و بیش از هرچیزی تنها به تداوم عزت‌مندانه انقلاب و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) شهدا و ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می‌اندیشند.

آری بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است. روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی است پر از شور و شادی و معطر است به عطر حضور دوباره عزیزانی که بوی شهیدان را با خود داشتند.
این ایام سعید و سال گشت این خاطره بزرگ را به تمامی آزادگان معزز و خانواده شریف آنان و به تمامی آزاد مردان و هموطنان گرامی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را تحت عنایت خاص حضرت بقیه ا… الاعظم (ارواحنا فداه) و در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد متعال خواستاریم .
شورای اسلامی و دهیاری مبارکه


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
جوان مبارکه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 26 مرداد 1395 - 9:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حاج احمد طلایی
،اکبر شفیعی،
حاج اکبر شفیعی،
حاج ابوالفضل فلاح،
حسن خواجه پور،
حاج حبیب تفکری،
محمد جواد حمیدی،
ودیگر آزادگان سرفراز روستای مبارکه سالروز ورودتان را به آغوش گرم ایران اسلامی را از صمیم قلب تبریک می گوییم.خوش آمدید

You cannot copy content of this page