همشهریان توجه بیشتری به ورزش هندبال داشته باشند

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 31 مرداد 1391

رئیس هیئت هندبال بافق در حاشیه مسابقه های هندبال جام رمضان نوجوانان بافق، بیان کرد: هرساله هیئت هندبال، مسابقاتی با نام جام رمضان در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان برگزار می کنیم و امسال نیز در رده نوجوانان با حضور شش  تیم شامل؛ سنگ آهن الف و ب، آموزش و پرورش، شورای شهر، هندبال الف و ب، در دو گروه  سه تیمی به رقابت پرداختند.

مهدی دهقانزاده افزود: پس از بازی های مرحله مقدماتی تیم های؛ سنگ آهن الف و ب، شورای شهر و هیئت هندبال الف از گروه ها صعود کردند و  روز شنبه برای بازیهای رده بندی و فینال به رقابت می پردازند.

وی، استقبال از این دوره مسابقات را نسبتا خوب ارزیابی کرد و یادآورشد: مسابقات هندبال شهرستان، سالیانه دو نوبت در «جام رمضان» به مناسبت ماه مبارک رمضان و «جام ولایت» به مناسبت دهه فجر، برگزار می شود.

دهقانزاده با تقدیر از میزبانی مسابقات، یادآور شد: مسابقات هندبال این دوره به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق در حال برگزاری است.

رئیس هئیت هندبال بافق با اعلام آمادگی این هیئت برای همکاری با علاقه مندان این ورزش، از کلیه همشهریان خواست که توجه بیشتری به ورزش هندبال داشته باشند و مشوق فرزندانشان برای گرایش به ورزش بویژه هندبال باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page