تشکیل شورای مشورتی درحوزه های انتخابیه گسترده ضروری است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 2 شهریور 1395

نماینده حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تشکیل شورای مشورتی در حوزه های انتخابیه گسترده و برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور طیف های مختلف تاکید کرد و گفت: تشکیل این شورا و برگزاری جلسات، پیگیری مطالبات مردم را آسان می سازد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ محمدرضا صباغیان که نماینده گسترده ترین حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی است اظهار داشت: احصاء و پیگیری نیازهای عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و مطالبات مردم، در سایه همدلی مسوولان دستگاه های اجرایی و مشارکت نخبگان و آحاد مردم در تصمیم سازی ها محقق می شود.
وی ادامه داد: تدوین سند چشم انداز در حوزه انتخابیه مهریز برای رسیدن به برنامه های افق 1404 شهرستان های این حوزه انتخابیه، مستلزم همدلی و همکاری فرمانداران و سایر مسوولان این شهرستان هاست.
صباغیان با تشریح برخی فعالیت های انجام شده در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم افزود: این حوزه انتخابیه وسیع ترین حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی است و مطالبات مردم این شهرستان های نیز با توجه به برخی محرومیت ها و تعداد قابل توجه روستاها از دولت زیاد می باشد و این در حالی است که دولت با مشکلات اقتصادی و کمبود اعتبارات روبروست.
صباغیان شهرستان خاتم را از محروم ترین مناطق این حوزه پهناور دانست و گفت: هر چند که وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری و نظارت است اما در کنار فرماندار و دیگر مسوولان، پیگیر مطالبات و خواسته های مردمی هستیم و پیگیری نیازهای تمامی شهرستان های حوزه انتخابیه مهریز مورد توجه قرار دارد.
صباغیان گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران در ناامن ترین و بی ثبات ترین منطقه جهان عنوان امن ترین کشور را گرفته به برکت وجود مقام معظم رهبری و روحیه بسیجی و ایثارگرایانه ملت بزرگ ایران و اتحاد وهمبستگی بین مردم و مسوولان نظام است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page