معرفی شهردار بافق به عنوان شهردار نمونه گردشگری کشور

دسته: عمومی
۸ دیدگاه
دوشنبه - 22 شهریور 1395

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: به احتمال بسیار زیاد شهردار بافق به عنوان شهردار نمونه گردشگری کشور معرفی می شود.

سید مصطفی فاطمی در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره تابستانه بافق با بیان اینکه چنین جشنواره ای برای اولین بار در استان یزد برگزار می شود اظهار داشت: بافق می تواند با برگزاری جشنواره های مختلف گام های موثری برای برند سازی خود بردارد.

وی افزود: انتظار و توقع استان از جشنواره شهرستانی برای اولین بار در این حد نبوده؛ اما واقعیت این است که جشنواره در یک سطح کاملا ملی در حال برگزاری می باشد.

فاطمی با اشاره به این که مشارکت اکثر استان های کشور در این جشنواره مشهود است تصریح کرد: سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی برای اولین بار در کشور اجرا می گردد.

وی اجرای طرح سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی را یک ایده خلاقانه دانست و بیان کرد: بافق در نوروز نیز جشنواره بسیار خوبی را ارائه داد و امیدواریم با اجرای این جشنواره نیز شهر بافق به عنوان شهر نمونه گردشگری کشور معرفی شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد عنوان کرد: بافق یک شهر گردشگری نبوده؛ و در دو سال گذشته گامهای بلندی را با همت مسئولین شهرستان و نگاه مثبت امام جمعه برداشته است.

فاطمی یادآور شد: در حال حاضر حجم توریست برای بازدید از بافق در حال افزایش است که لازمه معرفی شهر برگزاری جشنواره های مختلف و در نظر گرفتن هفته فرهنگی بود که خوشبختانه این امر محقق گردید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اشاره ای به موضوع بومی گردی داشت و عنوان کرد: کمپ های گردشگری شهید برزگری و شن وشادن از امکانات خوبی برای اقامت در کویر برخوردار هستند و با فراهم نمودن چنین امکاناتی توانسته اند جزء بهترین کمپ های کویری استان یزد باشند.

فاطمی گفت: روستاییان در کنار این ظرفیت می توانند با گرفتن تسهیلات و مجوز لازم به حرفه بومی گردی بپردازند و موقعیت جدیدی را برای بافق ایجاد کنند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
mohsen این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 شهریور 1395 - 1:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
جای تشکر دارد از شهر دار محترم که در این مسیر با تلاش و همت دارندبافق را به جایگاه اصلی خودش میرسانند انشالا در این مسیر موفق باشند.

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 شهریور 1395 - 9:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

یه کسی جواب بده چرا اداره میراث فرهنگی بافق بعضی روزهای کاری بسته است. می گم بسته یعنی درب اداره را بستند و رفتند اون هم ساعت 9:30، 10 و 11:30

محمود قانعی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 شهریور 1395 - 9:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تبریک به آقای فاطمی که به عنوان معاون نمونه گردشگری کشور شناخته شد باید عرض نمایم انتخاب و معرفی شهردار محترم بافق به عنوان شهردار نمونه گردشگری کشور اولین گام در قدردانی از زحمات عزیزانایست که در راستای جذب گردشگر به بافق زحمت کشیده اند که آقای فاطمی بایستی پیگیر این امر باشند.و بخشی این موفقیت آقای فاطمی مدیون زحمات شهرداری و کمپهای گردشگری بافق و باغ تیتو ودیگر عزیزان بخش خصوصیست که الحق والانصاف تلاششان ستودنیست.

ماشاالله شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 شهریور 1395 - 9:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.
برادر بزرگوار جناب آقای نوروز زاده برگزاری جشن تابستانه پارک آبشاروسمپوزیوم ساخت مجسمه های شنی که باعث گردید یکباردیگر نام نیک بافق در سراسر کشور طنین انداز گردد نشان افتخاروبرگ زرینی از اقدامات ارزنده حضرت عالی وهمکاران ارجمندشمادر بسط دادن و اهتمام بخشیدن به نیاز اساسی مردم سخت کوش و کویر نشین شهرستان بافق و شهرهای همجوار به تفریح سالم ودمی آسودگی از گرما و کار طاقت فرسادرکنار خانواده بوده و هست .
اینجانب به عنوان یک شهروند بافقی برخود واجب میدانم از شما و تیم قدرتمند همراه و هنگام شما که با روحیه بالا و مثبت خود سعی در برگزاری هرچه زیباتر و شایسته تر نمودن جشن تابستانه نمودند نهایت سپاس و قدردانی را دارم و از خداوند متعال سلامتی و بهروزی تک تک شما عزیزان را خواستارم.
درودبرشما

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 شهریور 1395 - 10:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

پولی که بایدخرج طرحهای عمرانی شهرستان بشه همه صرف کارهای بیهوده میشه یکی ازآقای شهرداربپرسه این سمپوزیوم چقدرهزینه یرای شهرستان داشته آیابهترنبوداین پول صرف کارهای مهمترمی شد.

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 شهریور 1395 - 1:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نخیر مردم به شادی و تفریح نیز نیاز دارند

smh... این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 23 شهریور 1395 - 3:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام..درود بر شهردارجوان و مردمی شهرمون..انصافا در همین مدت کوتاهی که این پست رو گرفتند شاهد تحولات فوق العاده ای بودیم هرچند ایشون در پستهای قبلی خود هم نقش مهمی در سازندگی بافق و مخصوصا ایجاد مکان کم نظیر پارک آبشار داشتند…خداقوت..واقعا با این برنامه ها مردم سرزنده و شاداب میشن و شهرمون هم خیلی دیده میشه…

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 24 شهریور 1395 - 2:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خبر این سمپوزیوم در خبرگزاری های ایرنا ، مهر ، تابناک ، خبرگزاری جمهوری و سایت های مختلف اورده شده است

You cannot copy content of this page