هیچ جا جهت تحقق و گرفتن حقوق شهرستان کوتاه نیامده ایم

دسته: عمومی
۶ دیدگاه
جمعه - 26 شهریور 1395

دبیر کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: هیچ جا جهت تحقق و گرفتن حقوق شهرستان کوتاه نیامده ایم و صد البته که وظیفه ما نیز همین بوده است.

حسن امیرزاده در یازدهمین جلسه گزارش دهی مطالبات مردمی اظهار داشت:مشکلات پیش روی طرح ها، کمبود منابع اعتباری ،افت قیمت سنگ و نبود کارخانه جنبی جهت ایجاد درآمد پایدار برای معدن و ناچار جهت پرداخت هزینه ها و تامین منابع درآمدی هر چند اندک باید سنگ خام فروخته شود.

وی افزود: وگرنه کدام مسئول بافقی است که نخواهد زنجیره فولاد درشهرستان تکمیل شود؟ با ایجاد و تکمیل این چرخه اشتغال، ارزش افزوده و توسعه شهرستان بافق نیز رقم خواهد خورد.

امیرزاده ادامه داد: باید با سرعت بیشتر و جدی تر پیگیر وعده های داده شده به مردم بود.

دبیر کارگروه مطالبات مردمی با بیان اینکه ملاک ارزیابی مسئولان توسط مردم عملکرد انهاست تصریح کرد:هیچ جا جهت تحقق و گرفتن حقوق شهرستان کوتاه نیامده ایم و صد البته که وظیفه ما نیز همین بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در بعضی ازمواقع دشواری هایی نیزبوده است و در برخی مواقع بعضی از خواسته های شهرستان در نوع خود کم نظیر یا بی نظیر بوده و شاید بتوان گفت خرق عادت یعنی کارهایی که عموماْ تحقق امکان نداشته ولی پیگیری کرده ایم و پیشرفت ها و نتایج خوبی حاصل شده است ۰

امیرزاده بیان کرد: خدا را شکر که با همت مسئولین علی الخصوص در حال حاضر با تلاش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بسیاری از مسیرهای دشوار هموارتر شده است.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا خیلی از داشته هایمان حفظ شود گفت: باید پیگیری کرد تا خواسته های جدید و مهمتر ایجاد شود.

دبیر کارگروه مطالبات مردمی با بیان اینکه ناامیدی نباید در ما رسوخ کند عنوان کرد: ۰ من نیز به‌عنوان یک شهروند بافقی تمام تلاشم بر این است که به قولهایی که داده ام عمل کنم و هیچ تفاوتی نیز بین شما و من مسئول وجود ندارد ۰

امیرزاده اظهار داشت: بنده از همه مسئولانی که به مردم بافق قول و تعهد داده اند و یا صورتجلسات را امضا کردند می خواهم بیشتر همت کنند تا حقوق تضییع شده چندساله مردم محقق شود ۰


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 شهریور 1395 - 8:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای امیر زاده حالا که قیمت سنگ پایین امده ، اون روزی که قیمت سنگ خوب بود و200 میلیارد 200 میلیارد به صندوق ورشکسته پول میدان وسالی 1000 میلیارد تومن فروش داشتن ونیمدوستن پولها رو چه جوری خرج کنن ومال بیت المال رو داشتن حیف ومیل می کردن چرا طرح ها پیشرفت نداشت ؟ودر طرح ها خرج نمی کردن ؟ چرا اینقدر مردم را خر حساب میکند ؟ واقعا که…

قاسم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 شهریور 1395 - 9:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای دبیر محترم گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 شهریور 1395 - 12:36 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فقط چاخان چاخان

mohsen این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 28 شهریور 1395 - 1:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
الحق که کارگروه وشورا تلاش های زیادی انجام دادند برای تحقق خواسته های مردمی که جای تشکر و خدا قوت دارد انشالله که به نتیجه خواهد رسید.

123 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 28 شهریور 1395 - 8:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باید مرد بود و همه چیز را گفت . پیگیری را گفت و تشکر کرد و کم کاری را گفت و نقد کرد نه اینکه بگوییم هیچ هیچ .

دلخوش ناامید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 5 مهر 1395 - 2:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درست میفرمایید آقایون عزیز شورایی قبلا با زور حقمونو میبردن ولی الان با خنده و سلام و صلوات

You cannot copy content of this page