پیام معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر یزد به مناسبت کسب رتبه اول کشوری توسط دادرسان استان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 26 شهریور 1395

پیام معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد بعد از کسب مقام قهرمانی و اول کشوری در چهارمین المپیاد اماده توسط دادرسان این استان

العلمُ یُرشِدکَ والعملُ یبلُغُ بک الغایة
دانش تو را راهنمایی می کند و عمل تو را به مقصد می رساند.حضرت علی (ع)

با علم اگر عمل برابر گردد:
کام دو جهان نیز میسّر گردد:

این موفقیت بزرگ و ارزشمند دادرسان جمعیت هلال احمر استان یزد که توانستند با اقتدار هرچه تمام در چهارمین المپیاد آماده با کسب 5 مدال طلا و 2 مدال نقره و جام بشردوستی بر سکوی نخست و قهرمانی بایستند را تبریک عرض نموده و برای انان که در اینده امدادگران باتجربه و بازوان توانمند جمعیت خواهند بود آرزوی بهترینها را دارم .
شما عزیزان و دادرسان توانمند و پرتلاش استان توانستید پیشگام و نمونه در امر ترویج فرهنگ نوعدوستی، ایجاد صلح و آشتی در مدرسه، خانواده و جامعه و هلال احمر استان باشید و مثل گذشته پرچم هلال احمر را به‌عنوان نماد اهداف بشر دوستانه همواره با اقتدار و پشتکار خود برافراشته نگه دارید و این افتخار بزرگ و زرین را در صفحه چهارمین المپیاد اماده و سازمان جوانان هلال احمر و جمعیت هلال احمر استان ثبت نمایید.
بی شک شما دادرسان عزیز و توانمند بازوان اینده جمعیت هستید که با روحیه تیمی و کار گروهی و همدلی بیشتر و برقراری صلح و دوستی و ترویج آن و کمک به همنوعان خود در جهت تحقق آرمان های والای جمعیت قدم برمیدارید و با توان و نیرو بیشتر و با اراده بالا و مصمم بودن بیشتر در این راه ارزشمند کمک شایانی در رسیدن به اهداف خواهید نمود.
در پایان لازم می دانم از تمام عزیزان که در این موفقیت سهیم بوده و مارا همراهی نمودند از جمله سرپرست جمعیت هلال احمر استان ،مسئولین اموزش و پرورش استان ،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق و مسئولین اموزش و پرورش شهرستان بافق ، معلم و مربی تیم دادرس استان و خود این دادرسان عزیز و خانواده انان و کلیه همکاران پرتلاش و زحمتکش استان تشکر و قدردانی ویزه نمایم و بهترین ها را برای همه این عزیزان آرزومندم.

زندگی ، فهم معنای لحظه هاست ، برآنیم با باور لحظه ، اندیشه را بارور کنیم .در دل ها بذر شوق بکاریم ، خلاقیت ها را یاور باشیم ،تا درخت دانایی همواره سبز بماند.

با امید به اینکه، در پرتو عنایات خاصه ی حق به پشتوانه ی این موفقیت های بزرگ و ارزشمند ، همیشه بتوانید پرچم هلال احمر را برافراشته و خوش بدرخشید.

حامد صدیقی
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page