همه راه ها در استان یزد به اردکان ختم می شود؟

دسته: عمومی
۵ دیدگاه
شنبه - 27 شهریور 1395

بدعتی خطرناک و سوال برانگیز و مسموم کننده از تابش
همه راه ها در استان یزد به اردکان ختم می شود؟
آنچه را که میهمانان تابش در سفر به یزد ندیدند
پانزده خبرنگار پارلمانی برای چه به استان یزد آمدند!؟
محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس، در بازگشت از سفر سوال برانگیز و پرهزینه برزیل، و برای خواباندن جوی که ممکن بود همچون قضیه سفر رسایی برای او درست شود، در یک بدعتی خطرناک، پانزده خبرنگار پارلمانی که پنج نفرشان از رسانه های <فارس> و <تسنیم> و <ایرنا> بودند را به اردکان و استان یزد دعوت کرد تا خبرنگاران در تور سه روزه تفریحی -سیاحتی به یزد شرکت کنند.
پانزده خبرنگار پارلمانی که در بین آنان حتی خبرنگار پارلمانی روزنامه آفتاب یزد هم نبود، همراه با تابش به اردکان و یزد آمدند و طبق برنامه از پیش تعیین شده، به هر جایی که بردنشان، رفتند، و هر چه نشانشان دادند، دیدند، و هر چه بهشان دادند، خوردند و هر چه بهشان هدیه دادند گرفتند و در نشست و ضیافت خبری شام استاندار هم شرکت کردند، و همانگونه که آمده بودند و بدون آنکه بهاباد و بافق و خاتم و ابرکوه و ندوشن و تفت و حتی عقدا و ساغند و خرانق را در اردکان ببینند، به دیار خود برگشتند تا شاید میهمان نوازی میزبان را پاس نهاده و رپرتاژی را در رابطه با این سفر درج کنند.
خبرنگاران پارلمانی چون سفرشان تفریحی-سیاحتی و دعوتی بود به بازدید بافت قدیمی یزد و میبد و اردکان رفتند و بسیاری از چیزهایی را که مسافران و توریست ها در سفر به یزد می بینند ، دیدند؛ و اما جاده خراب و یک بانده طبس و محرومیت های بهاباد و عقدا و خرانق و دردهای ندوشن و مشکلات ابرکوه و خاتم را ندیدند و حتی به بازدید نمایشگاه توانمندی های روستاییان هم نیامدند و رفتند تا ثابت کنند که چیز زیادی از خبرنگاران یزد کم ندارند و آنها نیز قلم و دوربین بدستانی هستند که آنچه را نشانشان می دهند می بینند!
براستی خبرنگاران پارلمانی به بازدید ناعادلانه ترین و پهناورترین حوزه انتخابیه ایران که همان حوزه پنج شهرستان مهریز و ابرکوه و خاتم و بافق و بهاباد دور از هم هست، رفتند؟! رفتند تا ببینند فاصله چادرملو به بهاباد نزدیکتر است یا اردکان!؟
خبرنگاران پارلمانی فهمیدند حوزه میبد چسبیده به اردکان با تفت دور مشترک است و حوزه اردکان هشتاد هزار نفری مستقل!؟
خبرنکاران پارلمانی چشمانشان آلودگی هوا و آسمان از دود سیاه شده اردکان و دالان پر از غبار و دود اردکان تا مهریز را دید و مشامشان بوی گند صنعت آلاینده را حس کرد!؟
تابحال کدامیک از نمایندگان مجلس، جمعی از خبرنگاران پارلمانی را برای تهیه خبر و رپرتاژ به حوزه انتخابیه خود دعوت کرده اند!؟ و این حرکت تابش چون برای خبرنگاران <منفعت> داشته و توقع ایجاد می کند، بسیار خطرناک است و تبعات خیلی بدی خواهد داشت.
یک سوال ساده و کوچک از خبرنگاران میهمان تابش، در پایان بازدید از کدام صنایع اردکان، کادو و هدیه برسم یادبود دریافت نکردند!؟
محمد رضا شوق الشعراء


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 شهریور 1395 - 11:14 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب شوق الشعرای عزیز احسنت که حرف دل مردمی را می زنید که دستشان از رسانه کوته است .نکند انشالله فکر نماینده شدن را در سر می پرورانید ؟!!!!!!!!!ولی بنظرم اگر جنابعالی هم نماینده مردم شوید سکوت پیشه خواهید نمود؟!!!! .قابل توجه نمایندگان منتخب مردم حوزه انتخابیه استان یزد بویژه حوزه های محروم نگذارید امید امیدواران نا امید شود هرچند میدانیم فعال بودن و تبلیغات و عملکرد و فریادهای دوسه ماه آخر چهارسالتان در انتخاب مجدد موثر خواهد بود ولی خدا نکند روزی برسد که حرف دل مردم این شودکه بگویند از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت بنموده ما را مس کنید.

محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 شهریور 1395 - 12:21 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

کاش خبرنگاران عزیز را میاوردند بافق تا ببینن 40 کیلومتر راه را پس از هشت سال هنوز بلاتکلیف رها کردن بخاطر بودجه ای که اختصاص داده شد ولی به بافق نرسید
کاش از آمار تلفات جاده ای این جاده آماری به ایشون میدادن و صد مورد دیگه….

حامد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 شهریور 1395 - 1:38 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقا جان چرا شلوغش میکنید . تابش توانسته و آورده . شما هم اگر میتوانید بیاورید . از تابش خرده نگیرید که چرا برای منافع شهرش همه کاری میکند از خودتان سوال کنید که چرا این کار ها را بلد نیستید . اتفاقا باید به تابش گفت دمت گرم که برای سر بلندی و منفعت شهرت همه کار میکنی .

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 28 شهریور 1395 - 3:36 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    پسندیدم.ممنون.قدرت وتواناییش را دارد به شکل ممکن. ی مطلب هست مردم اردکان خیلی پاپیچ کارکردمسئولانشان نیستند.وهمیشه درحال سین جین کردن مسئولان ونمایندگان و…..نیستند

رضت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 29 شهریور 1395 - 5:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جالبتر اینکه. این همه بی عدالتی و ظلم توسط اردکان و اقای تابش و در استان و مخصوصا شهرستانهای محروم به اسم خاتمی در میره.

You cannot copy content of this page