دومین کنفرانس ملی فناوری های معدنکاری ایران در بافق آغاز به کار کرد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 31 شهریور 1395

photo_2016-09-21_13-26-46
دومین کنفرانس ملی تخصصی فناوری های معدنکاری با ارائه 120مقاله در بافق آغاز به کار کرد
دبیر دومین کنفرانس ملی فناوری معادن گفت : این همایش با هدف شناسایی و معرفی فناوری های نوین معدنکاری و ایجاد راهکارهای علمی برای دست یابی به تولید ماشین آلات معدنی و قطع وابستگی قطعات از خارج به مدت دو روز با همکاری دانشگاه یزد و شرکت سنگ آهن مرکزی در بافق برگزار می شود.
علی رضا یاراحمدی با بیان اینکه تحقق منویات رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های این همایش است تصریح کرد: بیست مقاله علمی فناوری و بیست مقاله علمی صنعتی نیز در این کنفرانس بررسی و نقش اقتصاد مقاومتی در معدن و توانمندی فناوری بومی تحلیل می شود.
وی با بیان اینکه حدود 65 درصد از تکنولوزی های معادن در کشور قابل ساخت است خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود 15درصد از فناوری های معدنکاری در داخل تولید می شود .
یاراحمدی بیان داشت : کاربرد فناوری های نوین درمعدنکاری، روش های نوین اکتشاف منابع زیرزمینی( معادن ، نفت و گاز و آب های زیرزمین) ، روش های نوین استخراج معادن، روش های نوین فراوری مواد معدنی ، مکانیک ماشین آلات معدنی ، برق و الکترونیک ماشین آلات معدنی، اتوماسیون ماشین آلات معدنی، فناوری در روش های اندازه گیری در معادن، روش های نوین شناسایی و کاهش خطرات زیست محیطی معدنکاری ، روش های مدیریت انتقال توسعه فناوری های معدنکاری در این کنفرانس ارائه شده است .
وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان بافق دارای بیش از 60آنومالی سنگ اهن است و به زودی به عنوان منطقه ویزه فناوری معدنکاری معرفی می شود این کنفرانس در این شهر معدنی برگزار شده است .
دبیر دومین کنفرانس ملی فناوری معدنکاری ایران بیان داشت : در پایان این کنفرانس علاوه بر معرفی مقالات برتر ، پیمان نامه ها و راهکارهایی برای معرفی فناوری های نوین معدنکاری و ایجاد فضای بازار تولید و معرفی فناوران معدنی ارائه می شود.
دومین کنفرانس ملی فناوری های معدنکاری ایران از 31شهرویور تا دوم مهرماه در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در حال برگزاری است
نمایشگاه تخصصی فناوری معدنکاری و بازدید از واحدهای سنگ آهن بافق از دیگر برنامه های این کنفرانس است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 3 مهر 1395 - 2:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام و تشکر از اطلاع رسانی
تا جایی که همه دانشگاهیان و اساتید خبره کشور خبر دارن جناب آقای دکتر یاراحمدی از اولین افراد نخبه ایرانی بودن که از فرانسه مدرک دکترای خود را گرفتن
چرا به یک جوجه پوکلی یا آستین کوتاه یا یقه باز غریبه که هنوز دانشجو هم نیست و صرف اینکه غریبه است می گید دکتر و بالاش میبرید ولی به دکتر علیرضا یاراحمدی که فارغ التحصیلان ارشد افتخار شاگردیشان را دارن و دکترای ایشان مسجل شده و از مدیران عامل بومی شرکت سنگ آهن بودن وطرحهای علمی ایشان در دانشگاههای معتبر ایرانی و خارجی دست به دست میشه به صرف اینکه آب شور بافق و گرمای سوزان بافق را چشیده اند یه اسم دکتر اول اسمشان نمیگذارید.حقا که آب در خونه تلخه و تا مادامی که بومی کشی و غریبه پرستی را دامن میزنید آب همین آب و کاسه همین کاسه خواهد بود.

You cannot copy content of this page