پیام تبریک فرماندار بافق به مناسبت درخشش تیم دادرس جمعیت هلال احمر این شهرستان

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 31 شهریور 1395

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛متن پیام سید مهدی طلایی مقدم بدین شرح است:

به نام خداند بخشنده مهربان

خبر کسب رتبه اول تیم دادرس بافق در مسابقات کشوری مایه افتخار استان یزد و شهرستان بافق گردید و مهر تایید دیگری در سند افتخارات و ظرفیت های بافق در کشور که همواره موید سخت کوشی ، تلاش و رقابت سالم فرزندان دیار دارالشجاعه بافق بود.

اینجانب نیز به سهم خویش از تلاش های مجدانه همه عزیزان صمیمانه قدردانی نموده و آرزومندم در پناه خداوند بخشنده مهربان همچون گذشته موفق و موید باشید.

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهر آشوب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 2 مهر 1395 - 2:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حتما جناب فرماندار اطلاع دارند که حمایت مناسبی از سوی هلال احمر و آموزش و پرورش انجام نشده است. دادرسان نوجوان از اینکه لباس هم شکل امتیاز دارد چقدر نگران و مضطرب بودندولی حمایتی از سوی مسئولین نشد تا جایی که یکی از والدین جهت تهیه برخی از آن تجهیزات شخصا اقدام نموده بود. این در حالی است که استان های دیگر با بهترین امکانات آمده بودند. یکی از مسائل دیگری که ذهن دادرسان عزیز را آزار میداد عدم همراهی مربی بافقی که آموزش آنها را به عهده داشت که متاسفانه این مشکل هم حل نشد و یک نفر از یزد به همراهشان فرستادند. مطمئنا فکر نمی کردید که موفق شوند.
امیدواریم مسئولین محترم بیشتر قدر نیروی انسانی را بدانند.

    حسن پور هلال احمر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 3 مهر 1395 - 9:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    با سلام دوست عزیز و تشکر از توجه شما به مباحث هلال احمر.بابت لباس متحدالشکل عرض کنم یک عدد تی شرت و کلاه مخصوص در این مسابقات به همه شرکت کنندگان داده شده است. و صرفا پوشیدن همین دو قلم لباس امتیاز داشته. که انهم تحویل دادرسان شده است. هر لباس اضافی دیگری فاقد امتیاز بوده است.در خصوص عدم همراهی مربی هم عرض کنم علی رغم پیگیری شهرستان و موافقت استان ، تهران با رفتن مربی مخالفت کرد و باید بر اساس دستورالعمل صرفا یکی از پرسنل هلال احمر و یک نفر از پرسنل اموزش و پرورش این تیم را همراهی میکرد.از انجا که جمعیت بافق دارای کمبود شدید نیروی کادر است.سرپرست جمعیت از مرکز استان اعزام گردید.و سرپرست اموزش و پرورش از بافق اقای فتاحی بودند.در هر صورت جهت اماده سازی تیم اموزش و پرورش و هلال احمر نهایت تلاش را کردند.و تقریبا تمامی امکانات لازم جهت اموزش در اختیار تیم قرار گرفت.حتی اگر شده بعضی از امکانات از مرکز استان یا از سایر شهرستانها باید تهیه میشد شد.و حتی جهت بررسی دقیق اموزشها و گفتن نکات داوری این مسابقات هماهنگی لازم صورت گرفت.تا دو تن از داوران کشوری همین دوره از مرکز استان به شهرستان اعزام و اموزشهای تیم را تکمیل کنند.ما به این تیم اعتماد کامل داشتیم.اگرتوضیح بیشتر و کاملتر لازم بود به صورت تلفنی بنده در خدمتم.

You cannot copy content of this page