ارسال ۱۶۰ مقاله به همایش ملی فن آوری معدنکاران

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 2 مهر 1395

۱۶۰ مقاله به همایش ملی فن آوری معدنکاران ارسال شد.

محمد رضا صمدزاده یزدی دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی فن آوری معدنکاران ایران گفت: حدود ۱۶۰ مقاله علمی به این همایش ارسال شده که ۴۰ مورد آن مربوط به مقالات صنعتی است.

صمدزاده یزدی با بیان اینکه دومین دوره کنفرانس ملی فن آوری معدنکاری ایران در بافق با موفقیت برگزار شد اظهار کرد: این کنفرانس انعکاس دهنده ی مقالات دانشگاهی و صنعتی ازسراسرکشور بود.

وی افزود: از مجموع مقالات ارائه شده ۱۲۰ مقاله از سوی دانشجویان و تعداد ۴۰ مقاله صنعتی نیز از شرکت های تولید کننده تجهیزات معدنی و ارائه کننده خدمات به دبیرخانه همایش ارسال شد.

صمدزاده گفت: مقالات توسط اساتید برجسته فن آوری معدنی، اکتشاف و استخراج معدن از دانشگاه های یزد ،کرمان، تهران و همچنین دانشگاه های دیگر کشور ارائه شده است.

وی اشاره ای نیز به برگزاری نمایشگاه جنبی در کنار محل کنفرانس داشت و بیان کرد: در این نمایشگاه شرکت های تولید کننده صنایع معدنی و همچنین شرکت های استان های همجوار مانند کرمان توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

دبیر این همایش همچنین با بیان اینکه سه کارگاه تخصصی نیز در این همایش برگزار شده است خاطر نشان کرد: کارگاه ها شامل آتشباری و استخراج است و مهمترین آنها نیز کارگاه های فرآوری معادن می باشد.

وی هدف از برگزاری این همایش را ایجاد تعامل بین سه ضلع مثلث فن آوری معدنکاران دانست و یادآور شد: این همایش با توجه به هدف گذاری کنفرانس ارتباط هرچه بیشتر دانشگاهیان، صنایع معدنی و شرکت های دانش بنیان که توانمندی هایی را در زمینه صنایع معدنی دارند برقرار می کند و در راستای بومی سازی فن آوری معدنکاری نیز گامهای موثری را برخواهد داشت.

صمدزاده همچنین گفت: در این کنفرانس سه ضلع مثلث فن آوری معدنکاری با افزایش بهره برداری از معادن و جلوگیری از فرار ارز از کشور به منظور خرید تجهیزات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی قدم برمی دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page