بعداز شکست حصر آبادان نگرش دنیا نسبت به نظام تغییر کرد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 2 مهر 1395

امام جمعه بافق با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای انقلاب پیروزی در شکست حصر آبادان را برگ برنده ای برای انقلاب و نظام دانست .
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های نمار جمعه این هفته بافق جانفشانی های ملت بزرگ ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس را ستود .
وی هنچنین با اشاره به پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان افزود: با شکست حصر آبادان در سال ۱۳۶۰، سرنوشت جنگ به سود رزمندگان ایران رقم خورد و این پیروزی بزرگ زمینه‌ساز موفقیت‌های دیگری برای نظام و انقلاب بود.
امام جمعه بافق تصریح کرد: نگرش و دید دنیا بعد از شکست حصر آبادان نسبت به نظام و انقلاب تغییر کرد و برگ برنده ای برای انقلاب شد.
سلیمانی امنیت و اقتدار ملی در برابر دشمنان نظام را مهم برشمرد و گفت: انچه امروز کشور را در برابر دشمنان نگه داشته است اقتدار و قدرت نظامی ایران است .
خطیب جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به تبریک موفقیت های کاروان شهدای منا در مسابقات پاراالمپیک گفت:یاد و خاطره شهدای منا با کسب مدال های کاروان شهدای منا جاویدان شد .
سلیمانی همچنین با گرامیداشت روز خانواده بر ضرورت توجهه قناعت در زندگی و اهمیت توجه به اعتقادات اسلامی در خانواده ها پرداخت و گفت: امروزه فضای مجازی بنیان خانواده ها را سست کرده است .
توجه به ظرفیت های انسانی جامعه و بهره گیری از نخبگان به عنوان جواهرات اجتماع و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان والامقام فلاحی، فکوری، کلاهدوز، جهان آرا و نامجو … از دیگر موضاعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page