دیدار مدیرعامل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی از دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
سه‌شنبه - 6 مهر 1395

 به منظور ایجاد و برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه و تاکید بر همراهی علم و عمل، مدیرعامل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران از دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار، از قسمت های مختلف معاونت پژوهشی و کارگاهها و آزمایشگاههای دانشگاه دیدن شده و مدیرعامل مجتمع، در جریان آخرین فعالیت ها و دستآوردهای علمی و پژوهشی و همچنین اختراعات دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بافق قرار گرفت.

پس از آن با حضور در سالن کنفرانس دانشگاه، نشستی مشترکی برگزار شد.

در این نشست حسینعلی لازمی _ رئیس واحد بافق _ ضمن تشکر از مدیریت مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی و با بر شمردن امکانات و توانائیهای پژوهشی وکارگاهی، آمادگی دانشگاه را برای همکاری علمی و همه جانبه با آن شرکت اعلام و بر تحقق شعار هماهنگی صنعت و دانشگاه و علم و تولید تاکید کرد.

محمد مرشد زاده _ مدیرعامل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی  _ نیز در این نشست  ضمن تاکید بر همکاری متقابل صنعت و معدن با دانشگاه، از اساتید و دانشجویان دانشگاه برای انجام طرح های پژوهشی مرتبط با اهداف شرکت، دعوت نمود.

img_0100

img_0092

img_0086


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
دانشجو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 6 مهر 1395 - 3:52 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تا اون جایی که من میفهمم این ملاقات و این صحبتها ظاهر قضیه هستند،تعامل و همکاری و …قضیه چیز دیگه است
این خط-واین هم نشون* ببین کی گفتم.

mahmoud این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 7 مهر 1395 - 7:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ولی برخلاف آنچه که نوشته اید شما عزیزان تاکنون اقدامات قابل تحسین و قابل توجهی با همکاری معادن مختلف با دانشگاههای بافق صورت گرفته .در کل بنظرم تعامل سازنده صنعت و معادن با داشنگاه در ارتقائ و بهبود کیفی و کمی تولیدات و مسایل جانبی و توسعه و پیشرفت شهرستان از ضروریات و الزاماتی است که بایستی با سرعت انجام شود.
در معادن اگه افرادی با مدارک عالیه ارشد و دکترای معدن کارهای کلیدی را دست بگیرند مسلما دیگر نیازی به هزینه هنگفت گرفتن مشاور غیربومی نخواهد بود که بعضا صرفا باکلاس و شیک پوش و ادکلن زده اند و از لحاظ علمی متاسفانه از مهندسین بومی بافق عقبتر و بی سواد تر و تک و توکی هم پس از استارت کارخانه و انجام طرحها معلوم میشود که نه تنها خدمتی نکرده اند بلکه خیانت هم کردند …

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 7 مهر 1395 - 9:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باز هم هم رئیس و رفیق رئیس،

You cannot copy content of this page