رییس هیئت کاراته شهرستان بافق با برگزاری مراسم معارفه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 7 مهر 1395

photo_2016-09-28_13-44-22

آیین معارفه محمدی با حضور نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از پیشکسوتان و فعالان این ورزش رزمی در محل دفتر سرپرست این اداره برگزار شد.

رضا نارگانی در این مراسم اظهار کرد: تشکیل هیئت کاراته و ساماندهی آن می تواند کمک شایانی به توسعه هرچه بیشتر این ورزش در بافق کند.

وی افزود: ورزشکاران بافقی ظرفیت و پتانسیل خوبی در ورزش های رزمی دارند و می توان با یک برنامه ریزی مدون واساسی گامی موثر در راستای احقاق حق ورزشکاران این شهرستان برداشت.

نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه محمدی به عنوان ریاست جدید این هییت یکی از چهره های مورد وثوق و باسابقه این ورزش است عنوان کرد: با همکاری ریاست جدید می توان ورزشکاران زیادی را به این ورزش دعوت نمود.

نارگانی ادامه داد: کاراته بافق به لحاظ کمی و کیفی حرف های زیادی برای گفتن دارد و امیدواریم با انتخاب ریاست جدید ظرفیت های مغفول مانده در مسیر پویایی و بالندگی قرار گیرد.

وی همچنین با تاکید براینکه تمامی هیئت های پرمخاطب ورزشی در بافق راه اندازی می شود خاطر نشان کرد: در این راستا از ابتدای سال گذشته هیئت ورزشی زیادی فعال شده اند.

گفتنی است: در این مراسم از زحمات مجید دانشی رییس سابق هیيت کاراته تقدیر و محمدی به عنوان ریاست جدید این رشته ورزشی انتخاب شد.photo_2016-09-28_13-44-15


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
محسن محمدی (رییس هیات کاراته شهرستان بافق) این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 7 مهر 1395 - 5:16 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جا دارد از تمامی پیشکسوتان و حامیان ورزش کاراته که در این جلسه شرکت و نقطه نظرات سازنده ی خود را با ما در میان گذاشتندتشکر نمایم , ضمنا پیرو این جلسه اعضای هیات وکمیته ها معرفی گردیدند وقدردان همت والای عزیزان هستم .
نایب رییس: خانم زینت منصوریان
دبیر: آقای محمد جواد رحیمی
خزانه دار:خانم فاطمه خدابخشی
کمیته فنی و آزمون:آقای علی اکبر شاهی
کمیته مسابقات آقایان و استعدادیابی:آقای سید ابوالفضل حسینی
کمیته مسابقات بانوان:خانم محبوبه حسنی نژاد
کمیته مربیان:آقای علیرضا دانشی
کمیته روابط عمومی:خانم راضیه بیگی

عه عه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 8 مهر 1395 - 8:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بر: 74924
تعداد بازدیدکننده: 223
تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
این صفحه را چاپ کنید
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ” طی حکمی از طرف وکیل السادات رئیس هیات کاراته استان یزد محسن محمدی به عنوان رئیس جدید هیات کاراته شهرستان بافق معرفی گردید
صبح امروز پنجشنبه ۲۸ مرداد ماه ۹۵ با حضور نارگانی نماینده مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد و سمیه ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق از زحمات مجید دانشی تجلیل و محسن محمدی به عنوان رئیس هیات کاراته شهرستان بافق معرفی گردید

You cannot copy content of this page