لزوم تشکیل دبیرخانه جاده ولایت در بافق/ ثبت جهانی یزد صنعت گردشگری استان را رونق می بخشد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 11 مهر 1395

 

مدیر کل میراث، صنایع دستی و گردشگری استان یزد بر لزوم تشکیل جاده ولایت در شهرستان بافق تاکید کرد.

شرافت در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری نخستین جشنواره تابستانی بافق ضمن تشکر از زحمات تمامی مسئولین شهرستان بویژه شهردار اظهار کرد: جاده ولایت دارای سابقه تاریخی و فرهنگی است و این جاده باید به عنوان مسیر حرکت امام رضا (ع) احیاء و ساماندهی شود.

وی افزود: بافق از جمله ۵ شهرستان استان است که سهم ویژه ای را در این باره به خود اختصاص داده است.

مدیر کل میراث، صنایع دستی و گردشگری استان یزد همچنین از مسئولین شهرستان خواست تا موضوع تشکیل دبیرخانه جاده ولایت را در دستور کار خود قرار دهند.

شرافت همچنین با بیان اینکه صنعت گردشگری صنعتی لذت بخش است تصریح کرد: مردم با شور و نشاط خاصی از این صنعت استقبال می کنند و می بایست با هدف گذاری صحیح و یک برنامه ریزی مدون در راستای استفاده بهینه از این صنعت گام برداشت.

وی با اشاره به تغییر رویکرد دولت تدبیر و امید در صنعت گردشگری خاطر نشان کرد: این تغییر باعث گشایش ارتباطات با دیگر کشورهای دنیا شده است که یکی از دستاوردهای مهم نیز حضور گردشگران خارجی در کشور می باشد.

شرافت از رشد ۸۳ درصدی حضور گردشگران در یزد خبر داد و بیان کرد: استان در مرداد ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه رشد ۳ درصدی گردشگری را به خود اختصاص داده و امیدواریم با تامین زیر ساخت این رشد و توسعه شتاب بیشتری بگیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی یادآور شد: بافق نیزهمانند مرکز استان باید بتواند سهم گردشگر خارجی را از این بازار بگیرد.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تبریک به سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی بافق گفت: به مدیریت بانوان اعتقاد خاصی دارم و امید می رود با تلاش و پشتکاری که در وی وجود دارد تغییری چشمگیر در صنعت گردشگری شهرستان و احیاء میراث فرهنگی ایجاد شود.

شرافت همچنین در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان عنوان کرد: جشنواره تابستانی بافق با حضور و اطلاع رسانی به موقع اصحاب رسانه به مردم معرفی شد

.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page