پیام تسلیت دهیاری و شورای اسلامی روستای مبارکه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 13 مهر 1395

باز اين چه شورش است كه در خلق عالم است
باز اين چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است
«محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه عشق و شور و فریاد، ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. محرم ماه قیام و پیام است كه دل‌های شیدای نیكان و مشتاقان را به سوى مراد و محبوبشان معطوف می سازد.
بار دیگر بانگ قافله ایثار و شهادت به قافله‌سالاری سیدالشهداء (ع) به گوش می‌رسد و اگر نیک بنگریم خواهیم دید که بیرق کاروان عشق و خون و جانبازی به علمداری ابوالفضل‌العباس(ع) در آسمان نینوا به اهتزاز در آمده است. جان‌ها پس از قرن‌ها همچنان شیفته‌ی پیام کربلاست و همانگونه که حضرت ختمی‌ مرتبت(ص) فرموده‌اند: از شهادت حسین(ع) در دل‌های مؤمنان شعله‌ای فروزان است که هرگز به خاموشی نخواهد گرایید.
ایام حماسه و عاطفه با فرا رسیدن ماه محرم آغاز می‌گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با كاروان كربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایى، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه‏مندان به سرور و سالار صاحب ‎دلان فزونی یابد و روح انسان‏ها از زندان نفس رهانیده شود.
و اکنون بحمدالله جمهوری اسلامی ایران به پرچمداری مقام عظمای ولایت فقیه، یگانه منادی حکومت صالحان و استقرار عدالت و امنیت جهانی زیر سایة حاکمیت الهی است و الگوی نظام اسلامی در این مسیر بی‌تردید نهضت خونبار عاشوراست.
اینک با قلبی مالامال از غم و اندوه، در سوگ سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش، فرا رسیدن ماه محرم الحرام را به مردم شریف و همه عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت أباعبدالله الحسین (ع) تسلیت و تعزیت عرض می نماییم، با این امید که عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت، مورد قبول درگاه ایزن منّان واقع گردد.»
دهیاری و شورای اسلامی مبارکه


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page