قراردادهای سفید امضاءمعضل اصلی جامعه کارگری/بیمه‌شدگان قالیبافی با مشکلات زیادی همراه هستند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 19 مهر 1395

نماینده بافق، مهریز، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس:

“قراردادهای سفید امضاء” معضل اصلی جامعه کارگری/بیمه‌شدگان قالیبافی با مشکلات زیادی همراه هستند

نماینده بافق، مهریز، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قراردادهای سفید امضا معضل اصلی جامعه کارگری است، گفت: بیمه شدگان قالیبافی با مشکلات زیادی همراه هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا صباغیان در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با مدیران کل دستگاه‌های استان یزد با اشاره به اینکه ارائه گزارش توسط مدیران دستگاه‌ها باید به صروت کمی و نموداری انجام شود اظهار داشت: در کنار بیان نقاط قوت، باید نقاط ضعف هم برای برطرف شدن این مشکلات مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر چنین کاری در استان یزد انجام شود، طبیعتا بعد نظارتی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم به صورت بهتری انجام می گیرد و می توان نتیجه بهتری از فعالیت ها گرفت.

نماینده بافق، مهریز، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید آسیبهایی که خانواده شهدا و ایثارگران با آن روبرو بوده‌اند شناسایی شود، گفت: امروز متاسفانه به دلیل بیکاری زیاد و تقاضای زیاد کارگران، با قرارداد سفید مجبور به فعالیت می‌شوند.

صباغیان ادامه داد: باید یک تشکل کارگری ایجاد شود و پیشنهاد این موضوع را هم به بعضی از کارگران دادیم ولی متاسفانه سه نفر از کارگرانی که به دنبال این موضوع رفتند اخراج شدند.

وی به آسیب‌هایی که در ارتباط با کودکان کار و کودکان خیابانی وجود دارد اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در این زمینه‌ها صورت گرفته ولی هنوز مشکلات بسیار زیادی در استان یزد در این زمینه وجود دارد.

نماینده بافق، مهریز، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی به مشکلاتی که در بحث بیمه قالیبافان وجود دارد، گفت: متاسفانه ناهنماهنگی‌هایی در این زمینه وجود دارد و افراد برای بهره‌مندی از این بیمه مشکلات بسیار زیادی دارند و باید اقدامی در زمینه رفع این مشکلات وجود داشته باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page