برگزاری اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان در بافق / جاده زندگی زنده می شود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 20 مهر 1395

فرماندار شهرستان بافق از برگزاری اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان در بافق خبر داد.

سید مهدی طلایی مقدم در هفدهمین مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق با بیان اینکه حضور در جمع نخبگان و صاحبان ایده باعث افتخار هر مسئولی است گفت: به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان بافق از هیچ مسئولی نشنیده ام که با شرکت در این جلسه مخالفتی داشته باشد.

وی افزود: بافق از این بحث ها عبور کرده و وحدت و همدلی مردم باعث خروجی های زیادی در بخش های مختلف شده که نمونه بارز آن راهیابی فردی از بافق به مجلس شورای اسلامی است.

فرماندار بافق با بیان اینکه نباید اجازه داد وحدت و همدلی شهرستان خدشه دار شود اظهار کرد: یکدیگر را منصفانه نقد کنیم و از دلزدگی و دل چرکینی پرهیز نماییم.

طلایی مقدم با اشاره به اینکه بنده به عنوان فرماندار مسئولیت تمامی کاستی ها و کوتاهی ها را می پذیرم عنوان کرد: همدیگر را متهم نکنید چرا که سند توسعه با همراهی و همزبانی نتیجه خواهد داد.

وی به حضور ۹۴/۶ دهم درصد مردم در انتخابات دور دوم نماینده مجلس اشاره کرد و یادآور شد: بعد از بالاترین آراء درانتخابات جمهوری اسلامی ایران، بافق توانست اولین حرف را در کشور از حضور مردمانش در انتخابات بزند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان همچنین با اشاره به برگزاری جلسه فرصت های سرمایه گذاری در اتاق سرمایه گذاری استان تصریح کرد: در این جلسه بافق تنها شهرستانی بود که نزدیک به ۸۰ طرح را ارائه داد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اشاره ای به موضوع مهم صنعت گردشگری در شهرستان داشت و خاطر نشان کرد: امیدواریم با انتخاب سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی و گردشگری تحولی در این اداره و صنعت گردشگری ایجاد شود.

طلایی مقدم همچنین از تخصیص ۳۰۰ میلیون تومان به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کمیته برنامه ریزی خبر داد.

وی در ادامه از جاده بافق – یزد به عنوان اولین، آخرین و مهمترین موضوع یاد کرد و گفت: با یاری خدا تا پایان سال شاهد بهره برداری جاده زندگی خواهیم بود.

فرماندار همچنین دررابطه با حرف های ناگفتنی خود در رابطه با جاده بافق- یزد عنوان کرد: ای کاش می توانستم برخی از اتفاقاتی که در این دوماه برای جاده افتاده است را بگویم. ای کاش می توانستم بگویم که درددل چیست و گیر کار کجاست؟


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page