جمع آوری یکصد و پنجاه میلیون ریال زکات در بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 1 آبان 1395

مدیر کمیته امداد شهرستان بافق گفت: یکصد و پنجاه میلیون ریال از روستاها و حوزه استحفاظی شهرستان زکات خرما جمع آوری شده است.

سید رضا هاشم پور با بیان اینکه با نیت خیر مردم شهرستان در ۶ ماهه گذشته یکصد و پنجاه میلیون ریال زکات خرما جمع آوری گردیده تصریح کرد: این مبلغ برای تامین مایحتاج محرومین هزینه شده است.

وی از اجرای ۱۸۶۶ طرح خودکفایی در بافق خبر داد و افزود: اولین محور و هدف کمیته امداد توانمند سازی خانواده است.

رییس کمیته امداد بافق اشاره ای به جذب ۵۰ درصدی الزامات بودجه به شهرستان داشت و یادآور شد: بافق در سال ۹۵ در بحث اشتغال و خودکفایی ۸۶ سهمیه دارد.

وی با بیان اینکه ۶/۱ درصد از مردم بافق تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند خاطر نشان کرد: کمترین جمعیت تحت پوشش کمیته امداد در استان مربوط به شهرستان بافق است که ۳۷۰ خانوار مستمری بگیر و ۴۰۰ خانوار به صورت تک خدمتی از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

وی همچنین از ساخت ۱۳ واحد منزل مسکونی در سال گذشته برای مددجویان خبر داد و عنوان کرد: مصوب شد تا پایان سال اجرای ساخت منازل برای دیگر مددجویان فاقد مسکن به اتمام و بهره برداری برسد.

هاشم پور با اشاره به برگزاری مراسم زنگ عاطفه ها در مدارس سطح شهرستان عنوان کرد: مبالغی که از مدارس شهرستان در زنگ عاطفه ها جمع آوری شده است به حساب خود مدرسه واریز گردید تا برای تامین نیازهای همان دانش آموزان هزینه شود.

مدیر کمیته امداد بافق همچنین مبلغ جمع آوری شده در زنگ عاطفه را یکصد و هفتاد میلیون ریال بیان کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page