دلیل مسدود کردن جاده بافق – یزد بر روی تریلرها از زبان برخی از مردم

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
سه‌شنبه - 4 آبان 1395

راننده تریلر که حدود ۷ سالی است در  جاده  بافق – یزد تردد دارد در جمع مردم معترض به وعده های پوشالی مسؤلین عمرانی استان در اتمام پروژه نیمه تمام جاده – بافق یزد به خبرنگار «بافق فردا» می گوید: 8 سال است که دارند این جاده را درست می کنند روزی نیست که شاهد واژگونی خودرو یا کشته شدن عزیزی نباشیم از اول سال تا کنون ۳۵ نفر در این جاده کشته و زخمی شدند یعنی ماهی ۵ نفر، چکار می کنند مسولین ،پیمانکار می گوید بودجه نیست مسولین دروغ میگویند .

مرد ۵۵ ساله ای که می گوید بازنشسته راه آهن است در پاسخ به خبرنگار بافق فردا که از او نظر می خواهد اظهار می دارد:راه آن است که مردم به اعتراضشان ادامه دهند تا معاون یا شخص استاندار بیابد جواب مردم را بدهد و بگوید این پروژه در چه تاریخی تمام می شود،چرا باید هر هفته یک جوان در این مسیر کشته شود،بگوید بودجه این جاده کجا رفته است و بصورت مکتوب زمان افتتاح را اعلام کند.

جوان دیگری به نام ابوالفضل می گوید: ۸ سال است در جاده ترد دارم ، راننده تریلر هستم به نظرم این جاده با این وضعیت و میزان تردد خطرناکترین جاده در استان است.او ادامه می دهد:اگر این جاده کوهستانی بود در این مدت ساخته شده بود در حالی که جاده کفی هست و بافق هم سرشار از درآمد است.

جوان دیگری می گوید من اینجا آمده ام که بگویم:بچه بافق هستم و برای من و دیگر مردم این سؤال است که چرا  ساخت این جاده این مقدار زمان به طول انجامیده ؟ و تازمانیکه یک نفر از یزد نیاید و جواب ندهد کوتاه نمی آییم.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 آبان 1395 - 7:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تا روز جمعه قبل از نماز جمعه این مسدود کردنها را ادامه خواهیم داد تا مسئولان استانی و کشوری بدانند خون مردم شهر به جوش امده است و دیگر نمی توان مخفی کرد مسائل را و چوب رسوائیشان را خواهیم زد

فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 آبان 1395 - 8:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

پنجشنبه صبح اکثر ادارات تعطیل میباشد مردم همگی همت کنند و جاده را در این روز کامل ببندند تا بدانند

جوان غیور بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 4 آبان 1395 - 10:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

فقط روز پنج شنبه یک یا علی دیگر باید بگویم اگر بافقی بخواهد کاری را بکند تا اخر ایستاده یا علی یاعلی یاعلی یاعلی

You cannot copy content of this page