هفته دولت نمادي از وحدت مردم و دولت اسلامي است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 3 شهریور 1391

پیام تبریک فرماندار بافق به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

حسین ندافیان :هفته دولت نمادي است از وحدت مردم و دولت اسلامي است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ فرماندار بافق در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت. در این پیام آمده است :

باسمه تعالی

هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است را به همه دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرائی کشور تبریک می گویم .

هفته دولت نمادي است از وحدت مردم و دولت اسلامي كه اين وحدت و تلاش در جهت تحكيم آن سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران عزيز را به دنبال خواهد داشت و در اين راستا چه نيكوست كه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غيور ايران زمين براي ادامه دادن راه شهيدان والا مقام هم قسم شوند، براي ساختن ايراني مقتدر، ايراني استوار ، ايراني آباد و ايراني آزاد.

از سويي ديگر اين هفته تجليل از شهدايي است كه در اوج اقتدار سياسي و اقبال اجتماعي ،صفات بارز انساني خود شامل تواضع ،عشق به مردم ، كار و خدمت براي مردم را از دست ندادند و لحظه لحظه عمر نه چندان طولاني ولي عريض خود را در راه اسلام و انقلاب به زيباترين وجه به كار گرفته و مورد استفاده قرار دادند.

اینجانب ضمن تبريك هفته دولت ، فرصت را غنیمت شمرده روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نام گذاری شده را به تمامی کارکنان پرتلاش در تمامی عرصه های مختلف اداری و اجرایی تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشکر و قدر دانی می نمایم و اميدوارم با كمك و همكاري همه كاركنان در بهبود كيفيت كليه فعاليتها و جلب رضاي باري‌تعالي و مردم عزیز موفق‌تر از گذشته حركت نمائيم.

حسین ندافیان- فرماندار بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page