دستان ما در رابطه با تامین نیروی متخصص بسته است

دسته: عمومی
۷ دیدگاه
سه‌شنبه - 11 آبان 1395

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: دستان ما به منظور تامین نیروی متخصص درمانگاه تامین اجتماعی بافق بسته است.

محمد حسین توحید فر اظهار کرد: هیچ کدام از پزشکان حاضر نیستند برای معالجه بیماران از یزد به بافق بیایند.

وی با بیان اینکه نیروی های طرح به دانشگاه علوم پزشکی سپرده می شوند عنوان کرد: نیروی طرحی که به تامین اجتماعی داده می شود با نظر وزارتخانه به مناطق که معتقدند محروم تر از بافق است اعزام می گردد.

توحیدی فر افزود: متاسفانه در تقسیم نیروی انسانی اختیار کامل با وزارت بهداشت است .

مدیر درمان تامین اجتماعی یزد با اشاره به اینکه درخواست از سوی سازمان تامین اجتماعی ارسال می شود تصریح کرد: متقاضی برای بافق وجود ندارد.

وی ادامه داد: راهکار دوم برای تامین نیروی متخصص درمانگاه بافق همکاری پزشکان متخصصی است که طرح خود را در دانشگاه می گذرانند که این نیز به دلیل عدم استقبال میسر نمی باشد.

توحیدی فر علت عدم همکاری پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشکی را تفاوت تعرفه و پرداختی دانشگاه نسبت به سازمان تامین اجتماعی دانست و عنوان کرد: با این تفاوت پرداختی هرگز کسی حاضر نمی شود که با سازمان همکاری نماید.

مدیر درمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: محتمل ترین راه برای تامین نیرو مکلف شدن پزشکانی است که طرح خود را در بافق می گذراند آنان می توانند شیفتی از کار خود را در این درمانگاه به مردم ارائه خدمات دهند.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به این سوال که چرا آمبولانس این درمانگاه به یزد انتقال داده شده است گفت: آمبولانس صرفا به منظور شماره گذاری به یزد منتقل شده و به محض نصب نمره به درمانگاه بازگردانده می شود.

توحیدی فر با بیان اینکه تنها مرجعی که می تواند در راستای تامین نیرو موثر باشد فرماندار و استاندار است یاآور شد: جلسه بین تامین اجتماعی و دانشگاه با حضور مسئولین استانی و شهرستان بافق برگزار شود و در این زمینه پزشکان طرح دانشگاه مکلف شوند که برای درمان به بافق بیایند.

مدیر درمان استان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی با سنگ آهن مرکزی دست همکاری داده است تصریح کرد:به هر صورت قصد داریم درمانگاه بیکار نباشد و واقعا دستمان در تامین نیروی انسانی بسته است.

وی در ادامه در پاسخ اینکه چرا زمان تخصیص اعتبار از سوی شرکت سنگ آهن تعهد داده شد که نیرو تامین شود و در حال حاضر کسی به تعهد خود پایبند نیست اظهار کرد: چه کسی تعهد داده است؟ سازمان از همان مرحله اول ساخت پیرامون تامین نیروی انسانی بارها اعلام کرد این موضوع در اختیارات ما نیست.
توحیدی فر گفت: ما آمادگی هر نوع همکاری و پذیرش درهر شرایطی از هر پزشکی را داریم و برای آنان فرش قرمز پهن می کنیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
سلام این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 11 آبان 1395 - 7:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ای بابا کجا رفت دلسوزی و… همه چیز. پول شدهِ. مگر یک متخصص زنان زایمان . ارتوپد . عمومی در بافق کم درامد می تواند کسب کنه .

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 12 آبان 1395 - 8:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

پس برای چی دارید بیمارستان میسازید ،درمانگاه میسازید وقتی عرضه ندارید کسی را برای طبابت بیارید .

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 12 آبان 1395 - 2:02 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

میشه لطف کنید اسامی پزشکانی که قبول نکردن را برای مصاحبه با آنها در اختیار بافق فردا بگذارید تا حقیقت مشخص شود که آیا فرش قرمز براشون پهن کردید یا نه ?اینکه یه چیزی بگید و برید که مردم قانع نمیشن , ضمنا چیزی که ما یادمون هست قول تأمین پزشک را هم داده بودید

مادر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 12 آبان 1395 - 2:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام خدا بیامرزه پدر و مادرشو که لا اقل ساختمان میسازند ولی کو عرق وطن مگه متخصص بافقی کمه همه رفتن یزد اونا که دیگه بافقی هستن چرا ؟ متخصص زنان / قلب/ جراح/ چشم و…بافقی تو شهر یزد اینها که رفتن توقع از غریبه دارید؟

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 13 آبان 1395 - 2:17 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام. پزشکانی که درهرکجا نیاز به آنها باشدولی حاضربخدمت درآن محل نشوندازنظراخلاقی کاری بس ناپسندانجام می دهند. کجارفت آن زمانی که پزشک باپای پیاده وگاهنآبادوچرخه وحتی الاغ واسب واستر به منزل مریضهامی فتند. آرزومند موفقیت برای جامعه پزشکی هستم.

حاجی میرزا اقا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 14 آبان 1395 - 6:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خسته نباشید نکنه شما هم هوس اعتراض مردم بافق را در سر دارید

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 18 آبان 1395 - 2:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

انشالله در یکی دو سال آینده حدود 50 متخصص و فوق تخصص بافقی از دانشگاههای کشور فازغ التحصیل میشن و میان بافق
البته شرکت سنگ آهن اگه بخات کاری بکنه میتونه با استخدام چندین متخصص و فوق تخصص هم درمانگاه شرکت رو فعال کنه و هم به بافق کمک کنه ولی نمیخات

You cannot copy content of this page