اجرای تعزیه «زهرایی دیگر» در دانشگاه حضرت رقیه (س) یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 11 آبان 1395

photo_2016-11-01_17-03-34

نمایش مذهبی زهرایی دیگر که از اسارت تا شهادت حضرت رقیه(س) را روایت میکند شنبه ۱۵ آبان ماه در دانشگاه حضرت رقیه (س) یزد اجرا می شود.

مدیر گروه فرهنگی، هنری و مذهبی فانوس شب عنوان کرد: این نمایش که کاری از گروه هنری فانوس شب می باشد در طی ۵ ماه برای اجرای عموم اماده شده است.

امیر علی رسولی فر افزود : این کار ۴۰ نفر بازیگر و ۱۰ نفر عوامل اجرایی دارد و با اجرای خوب خود توانست در بازدید تماشگر رتبه نخست نمایش مذهبی در شهرستان بافق را کسب و جزو ۱۰ کار پر بیننده شناخته شود.

وی با بیان اینکه نمایش مذهبی زهرایی دیگر تاکنون در استان یزد،استان کرمان ،شهرستان بافق ، بهاباد و روستاهای توابع این شهرستان ها اجرا گردیده است تصریح کرد: این تعزیه تا پایان ماه صفر در استان های اصفهان،زهدان و شهرستان طبس نیز اجرا شود.

مدیر گروه فانوس شب خاطر نشان کرد: طی هماهنگی های انجام شده با فرمانداری بافق قرار شده است این نمایش مذهبی شنبه ۱۵ آبان ماه در دانشکده حضرت رقیه (س)یزد با حضور استاندار و فرماندار بافق و مسئولان استانی اجرا شود.

وی ضمن تقدیر از فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: اعضای گروه هنری فانوس شب با تمام توان خود کار می کنند تا با کمک اهل بیت(ع) رتبه های کشوری را کسب کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page