جمع آوری ۱۹ میلیارد و پانصد میلیون ریال کمک خیرین به هلال احمر بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 23 آبان 1395

img_20161113_142806

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان یزد در شانزدهمين مقصد كاروان سلامت و اميد هلال احمر از جمع آوری ۱۹ میلیارد و پانصد میلیون ریال کمک خیرین به این سازمان خبر داد.

عباس احدپور اظهار کرد: از این مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از سوی فرمانداری شهرستان، ۳۰۰ میلیون تومان ارزش ریالی ۵ هزار زمین اهدا شده، ۷۵۰ میلون تومان نیز ارزش ریالی زمینی دیگر و ۷۰۰ میلیون تومان کمک خیرین گمنام است.

وی افزود: این کمک ها در راستای اهداف جمعیت هلال احمر استفاده خواهد شد.

احدپور با بیان اینکه ساختار قانونمند کردن پایگاه جاده ای در کشور در امداد و نجات تکمیل است تصریح کرد: امداد نجات به اورژانس واگذار شد و هلال احمر فقط بخش رها سازی را انجام می دهد.

وی در پاسخ به اینکه آیا در مورد احداث پایگاه جاده ای بافق – یزد تدبیری اندیشیده شده است خاطر نشان کرد: در صورت تامین فضایی از طریق خیرین و مشخص شدن مسیر و جانمایی ساختمان تکمیل و تجهیز را سازمان هلال احمر بر عهده خواهد گرفت.

در ادامه سرپرست فرمانداري بافق در اين مراسم با اشاره به نشان جمعيت هلال احمر گفت : اعضاي جمعيت هلال احمر نشان ماه بر سينه دارند.

محمد زاده رحماني جايگاه جمعيت هلال احمر را از نظر بين‌المللي بسيار حائز اهميت خواند و خاطر نشان كرد: دو نهاد صليب سرخ و هلال احمر بزرگترين شبكه بشر دوستانه غيرسياسي و امدادرساني جهاني را تشكيل مي‌دهند كه فعاليت هاي آن بر پايه بشردوستانه و نيكوكاري استوار است.

وی با اشاره به لزوم احداث و تجهیز پایگاه امدادی در محور بافق – یزد تصریح کرد: فرمانداری شهرستان فی البداهه در راستای کمک به ساخت پایگاه امدادی و مجتمع درمانی ۲ میلیارد ریال کمک می کند.

زاده رحمانی همچنین بر تکمیل خانه های سلامت در شهرستان تاکید کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page