جمع آوری اطلاعات ۳۱۶ هزار خانوار در سرشماری استان یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 25 آبان 1395

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن یزد با بیان اینکه اطلاعات ۳۱۶ هزار خانوار در سرشماری یزد جمع آوری شده است گفت: از ۹۲۳ حوزه کاری بیش از ۹۰۰ حوزه کار سرشماری آن به پایان رسیده است.

محمد حمید فخرالدین صبح امروز در بازدید از مرکز سرشماری بافق با اشاره به اینکه ۴۱ هزار نفر از خانوارهای یزدی هنگام مراجعه ماموران سرشماری غایب بوده اند اظهار کرد: ضروری است خانوارهای غایب کد خانوار غایب که در برگه توسط ماموران سرشماری برای آنان به جای گذاشته شده؛ با مراجعه به سایت سرشماری اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: چنانچه این امکان نیز برای خانوارهای غایب فراهم نیست می توانند به ستادهای سرشماری شهرستان خود مراجعه نموده و یا با برقراری تماس تلفنی اطلاعات خانوار خود را ثبت دهند.

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن یزد با اشاره به اینکه به دلیل اتمام کار سرشماری امکان تمدید در تمام حوزه ها وجود ندارد تصریح کرد: این مهلت تنها برای حوزه ها و مامورینی که موفق به ثبت افراد غایب حوزه نشده اند تمدید می شود.

وی همچنین بر مشارکت صدرصدی افراد تاکید کرد و گفت: از مردم تقاضامندیم در این مدت کوتاه باقی مانده تمام تلاش خود را برای همکاری با مامورین سرشماری انجام دهند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page