دیدار شهردار بافق با سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 29 آبان 1395

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، شهردار بافق در این دیدار انتصاب فاطمی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

سید علی نوروززاده در این دیدار از برنامه های آینده شهرداری بافق در حوزه گردشگری مطالبی عنوان کرد و گفت: شهرداری بافق آماده هرگونه فعالیت سازنده در خصوص موضوعات گردشگری بویژه گردشگری شهری است که .منافع آن مستقیما متوجه شهروندان می شود

شهردار بافق با تاکید بر لزوم حفظ بناهای تاریخی این شهرستان با ابراز تاسف افزود: باقیمانده بافت تاریخی و ارزشمند شهر بافق در معرض خطر جدی است و لازم است تمام ارگانها حداکثر تلاش خود را در خصوص حفظ آن به عمل آورند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد هم در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات شایسته تقدیر شهردار بافق در حوزه گردشگری گفت: برگزاری جشنواره های مختلف در سالجاری توسط شهرداری بافق باعث رونق بیشتر صنعت گردشگری در شهر بافق و همچنین استان یزد شده است.

سید مصطفی فاطمی با بیان اینکه شهردار بافق قابلیت های گردشگری را بخوبی شناخته افزود: در همین راستا اقدامات بسیار مناسبی را در یک سال گذشته در زمینه های گردشگری انجام اداه که منجر به انتخاب شهردار بافق به عنوان دومین شهردار نمونه کشوری پس از شهرداری تبریز در حوزه گردشگری شده است.

وی، شهرداری بافق را به عنوان الگویی مناسب برای سایر شهرستان های استان عنوان کرد و گفت: اقدامات شهرداری بافق در بحث گردشگری باعث شروع برنامه های مختلف گردشگری در دیگر شهرستان های استان شده است که در این راستا می توان به جشنواره برداشت زعفران در بهاباد و همچنین مهردانه در شهرستان تفت اشاره کرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد به ساخت پیست موتوری سواری و برگزاری بسیار مطلوب مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور از سوی شهرداری بافق اشاره و بیان کرد: در حوزه گردشگری ورزشی نیز با توجه به ظرفیت های شهر بافق در زمینه های ورزشی ساحلی امید است بزودی مسابقات والیبال ساحلی بین المللی بصورت مشترک در بافق و یزد برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری عالی جشنواره های نوروزی و تابستانی و سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در بافق گفت: در همین راستا هفته بافق در تقویم گردشگری استان یزد ثبت شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 30 آبان 1395 - 5:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا شهردار باید با معاونت عمرانی استانداری دیدار کنه نه گردشگری ….

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 11 بهمن 1395 - 12:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ازمسیولین محترم بافق میخواهم.تاباقی خانه هایکه دربافت تاریخی است وازلحاظ قدمت ارزش دارندتابه سرنوشت خانه وحشی.حمام میانگاه.خانه های اطراف میدان خان.و.. .دچارنشده اندفکری کنند تابعدا افسوس نخوریم

You cannot copy content of this page