پول باشگاه بافق به حساب یکی از نزدیکانش ریخته می‌شود!!!!

دسته: اخبار ایران , ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 4 شهریور 1391

اظهارات میرزاپور علیه فیروز کریمی در گفتگو با پانا:

پول باشگاه بافق به حساب یکی از نزدیکانش ریخته می‌شود/او گفت گهر می‌افتد، به تیم من بیا

خبرگزاری پانا: گلر شماره یک اسبق تیم ملی ایران گفت: چون من از برخی کارهای فیروز کریمی سردرآوردم او ناآماده بودنم را بهانه کرد تا تخریبم کند.

 

ابراهیم میرزاپور در تماس تلفنی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص اظهارات فیروز کریمی که گفته بود این دروازه بان را به دلیل عدم آمادگی فنی در تیم دسته اولی بافق رد کرده اظهار داشت: نمی خواستم جواب حرف های کریمی را بدهم ولی دیدم که او با صحبت هایی که کرده در جامعه ذهنیتی علیه من بوجود آورده که هم به شخصیت فنی و هم اجتماعی من لطمه زده و از دستش خیلی ناراحتم. همه می دانند در این سالها هیچ وقت علیه هیچ مربی حرف نزدم ولی نمی توانستم سکوت کنم تا شخصیتم را تخریب کنند.

وی افزود: من اصلا قراردادی با باشگاه بافق نبسته بودم که بخواهند فسخ کنند. کریمی بعد از این که چند ماهی بود می خواست به تیمش بروم، به من زنگ زد و گفت که سرتمرینات تیمش بروم. من نیز بعد از شرکت در چند جلسه تمرینی، با آنها بر سر قرارداد به توافق رسیدم اما شنیدم که چند روز قبل علیه من مصاحبه کرده که به خاطر عدم آمادگی فنی قراردادم را فسخ کردند.

گلر فصل پیش شهرداری تبریز تصریح کرد: کریمی هدفش از این مصاحبه فقط تخریب من بوده. آقای کریمی مگر شما نبودید که 2 ماه قبل به من زنگ زدید و گفتید به گهر نرو چون این تیم به لیگ یک سقوط می کند و خراب می شوی. در صورتی که دامادش سرمربی گهر است. او می خواست از اسم چند بازیکن لیگ برتری سوء استفاده کند و با تیم بافق قرارداد خودش ببندد.

میرزاپور گفت: شاید از لحاظ کار دروازه بانی آماده نباشم ولی از لحاظ فرم بدنی در شرایط خوبی هستم. عدم آمادگی من در بخش دروازه بانی هم طبیعی است چون 3، 4 ماه بعد از مصدومیتم در شهرداری بازی نکردم و این هنر مربی است که بتواند مرا به فرم آمادگی فنی برساند.

وی در پاسخ به این سوال که گهر را به خاطر کریمی رها کردید؟ تاکید کرد: جدایی من از گهر مسائل خاص خود را داشت و به خاطر کریمی نبود. اصلا انتظار نداشتیم کریمی علیه من حرف بزند. نمی خواستم اصلا لیگ یک بازی کنم ولی به خاطر او رفتم چون دیدم مربی بزرگی است و هدفش صعود به لیگ برتر است. اگر در تمرینات بافق مصدوم می شدم آیا بدون قرارداد آنها جوابگو بودند که الان چنین حرفی زده؟

دروازه بان فصل پیش شهرداری تبریز افزود: کریمی، مربی گلری (ساعی) آورده که اصلا معلوم نیست در این سالها کجا بوده. اولین روز تمرین به من گفت که باید از مانع 2، 3 متری شیرجه بزنی. خودم دیدم که یک دروازه بان جوان که هم از لحاظ آمادگی بدنی و فنی و هم قد و قواره در شرایط عالی قرار داشت، اسمش را به ناحق خط زد و دروازه بانی که خودش آورده بود، قراردادش را بست.

میرزاپور گفت: آقای کریمی من مشکلی نداشتم اما مشکل من با شما این بود که اجازه ندادید برای بستن قرارداد با مسئولان باشگاه حرف بزنم و اصلا نگذاشت که آنها را ببینم. مربی چکاره است که قرارداد بازیکن را ببندد؟ بعدها فهمیدم که اول فصل پول باشگاه ظاهرا به حساب یکی از نزدیکانش واریز می شود تا برای باشگاه خرج شود. برای من جای سوال است که چرا باید پول باشگاه دسته اولی که مدیریت و سرپرست و عضو هیات مدیره دارد به حساب یکی از نزدیکان این مربی واریز شود؟ ظاهرا کریمی همه باشگاه را تحت کنترل خود گرفته. اگر من مشکل داشتم پس مشکل میرقربانی و هاشم زاده چه بود که آنها رفتند؟ نمی دانم چه مسائلی پشت سر این قراردادها بود که یک نفر به من زنگ زد و گفت آنها می خواهند قرارداد سفید ببندی ولی تو قبول نکن.

وی ادامه داد: آقای کریمی چرا باید همیشه چنین حرف هایی پشت سر شما باشد ولی چرا پشت سر جلالی، مایلی کهن، دایی و دیگر مربیان این حرف ها را نمی زنند؟ چرا 2 مربی به بافق بردید که اصلا اجازه فعالیت ندارند و جالب این که همه کارها را این 2 نفر انجام می دهند؟ مشکل من عدم آمادگی نبود بلکه وقتی دیدید من از این مسائل پشت پرده سردرآوردم خواستید مرا تخریب کنید.

گلر شماره یک اسبق تیم ملی افزود: سالی که در استقلال اهواز سرمربی بود، به من گفت چرا با مدیرعامل قرارداد بستی که من در جواب گفتم مگر باید با تو قرارداد می بستم که ناراحت شد و حتی چند روزی نیما نکیسا را سرتمرین آورد ولی در نهایت نمی دانم چه اتفاقی افتاد که دوباره سراغ من آمد. آقای کریمی شما مربی هستی که قابلیت بالایی داری. اگر در این سالها روی مسائل فنی تمرکز می کردید می توانستید به فوتبال خدمت کنید ولی باکارهایی که کردید، از لیگ برتر دور شدید.

میرزاپور گفت: باید همان روز که کریمی دلیل عدم توافقم با باشگاه بافق را الکی ناآمادگی عنوان کرد،جوابش می دادم ولی بازهم حرمتش را نگه داشتم. جالب این که مبلغ توافقی من با شافعی که کریمی او را به عنوان نماینده تام الاختیار خودش معرفی کرده بود، 240 میلیون بود و حتی فیروز گفت که مشکلی نیست ولی هر روز 10 بار ساعی(مربی گلرهای بافق) به من زنگ می زد و می گفت سرتمرین نیا چون باشگاه نمی تواند این مبلغ را بپردازد. نمی دانم ساعی چکاره بود که این حرف ها را می زد؟ بعد به من گفتند که سقف باشگاه 200 میلیون است و 40 میلیون را کریمی از روی مبلغ قرارداد خودش روی قراردادت گذاشته. نمی دانم قضیه 40 میلیون دیگر چه بود. شاید می خواست من 240 میلیون قرارداد ببندم تا بعد 40 میلیونی که خودش روی مبلغم گذاشته بود را از من بگیرد.

خبرگزاری پانا این حق را برای آقای فیروز کریمی قائل است تا در مقابل ادعاهای ابراهیم میرزاپور از خود دفاع کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page