افتتاح نمایشگاه کتاب و صنایع دستی پایگاه سید الشهدا (ع) کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 2 آذر 1395

img_20161122_122913

img_20161122_122909

img_20161122_122906

نمایشگاه کتاب و صنایع دستی بانوان پایگاه سید الشهدا (ع) کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان بافق ساعاتی پیش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج بافق ، نمایشگاه کتاب و محصولات صنایع دستی بانوان پایگاه سیدالشهدا(ع) کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان بافق با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج بافق و کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان افتتاح شد.

محمد انوری مدیریت کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: هدف از ایجاد این نمایشگاه به مناسبت هفته بسیج و ایجاد اوقات فراغت و سرگرمی برای جوانان می باشد و این در حالی است که خانواده ها می توانند با ارائه محصولات خود در این نمایشگاه ها در بعد اقتصاد خانواده کارآمد باشند.

انوری در ادامه گفت: این نمایشگاه در مکان حوزه بسیج خواهران کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان برگزار شده ، که نتیجه کلاس های متنوعی است که در زمینه های مختلف این طرح ارائه شده است.

در این طرح بیش از 6 هزار ساعت آموزش برای آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن ، آموزش زبان انگلیسی ، کلاس خطاطی و نقاشی برای بیش از 80 نفر و در حوزه آموزش خانواده نیز 15 هزار ساعت کلاس برای بیش از 100 نفر در زمینه قالیبافی ، آشپزی ، مجسمه سازی و غیره برگزار شده است.

وی در ادامه به محصولات این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه بیش از سیصد عنوان کتاب در قالب هزار جلد ارائه شده و محصولات دستی این نمایشگاه نیز ساخته دست بانوان شهرستان می باشد که ساخت بعضی از آنها بیش از یک سال طول کشیده است.

مدیریت کارخانجات تعمیر لکومتیو در آخر در پیامی اظهار داشت: امیدواریم مسئولین در جهت سلامت خانواده نگاه ویژه ای به این گونه طرح ها داشته باشند و محیطی مفرح و سالم برای خانواده ها و جوانان ایجاد کنند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته از ساعت 8 صبح الی 19 شب با 40 درصد تخفیف برای عموم دایر است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page