دانشگاه‌های یزد راه زیادی برای رسیدن به دانشگاه‌های کشورهای در حال توسعه دارند

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 8 آذر 1395

 

نماینده مردم شهرستانهای ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز در جلسه مجمع نمایندگان استان یزد با رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان یزد اظهار داشت: کیفیت آموزش در دانشگاه‌ها رو‌به بهبود است اما هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب وجود دارد.

محمدرضا صباغیان درجلسه مجمع نمایندگان استان یزد با رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان یزد اظهار داشت: کیفیت آموزش در دانشگاه‌ها رو‌به بهبود است اما هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کیفیت تحصیل و آموزش در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته بسیار مطلوب است، عنوان کرد: وضعیت دانشگاه‌های کشور و به تبع آن دانشگاه‌های استان یزد بسیار متفاوت با آنها است و راه زیادی برای رسیدن به پیشرفت‌های حاصل شده در این دانشگاه‌ها داریم.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
الف شین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 8 آذر 1395 - 10:33 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای صباغیان نفس صحبت و سخنرانی که ارزشی نداره، باید حرفی زد که وزن داشته باشه، از روی استدلال باشه، سند و مدرک داشته باشه
شما گفتید«کیفیت آموزش در دانشگاه‌ها رو به بهبود است.» این صحبت شما را کدام بررسی و تحقیقی تائید می‌کنه.
یا اینکه « کیفیت تحصیل و آموزش در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته بسیار مطلوب است» اصلا یعنی چه؟ کدام کشور؟ کدام دانشگاه؟ بسیار مطلوب؟

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 9 آذر 1395 - 7:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جوری آقای صباغیان حرف میزنن که انگار خودشون تحصیل کرده در یکی از این دانشگاههای کشورهای توسعه یافته ای که نطق فرمودن هستن!

You cannot copy content of this page