بهسازی و روکش آسفالت جاده های روستایی بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 10 آذر 1395

شهرستان بافق به علت وجود راه های ارتباطی به استان های جنوب و یزد از اهمیت بالایی در صنعت حمل و نقل برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: شهرستان بافق به خاطر وجود راه های ارتباطی به سمت استان های جنوب و استان یزد، از اهمیت بالایی در صنعت حمل و نقل برخوردار است.

محسن صادقیان افزود: همچنین به علت موقعیت معدن خیز بودن شهرستان بافق، این منطقه دارای تردد بالایی از لحاظ بارهای معدنی می باشد که خود از طرفی مزیت و از طرف دیگر معایبی برای جاده ها محسوب می شود.

وی به ترافیک بسیار بالا و سنگین راه های این شهرستان در اثر تردد بارهای معدنی اشاره کرد و گفت: جاده ها با حمل این بارها دچار خرابی زودرس می شوند و دولت باید برای بهسازی آن ها هزینه زیادی انجام دهد.

وی تصریح کرد: با کنترل و ساماندهی صنعت حمل و نقل شهرستان بافق برای بارهایی که در این شهرستان تولید می شود، منافع دولت در راستای اشتغال زایی تأمین شده و در راستای ارتقای ایمنی جاده ها نقش مؤثری دارد.

صادقیان افزود: به منظور کنترل بارنامه های حمل بار در این شهرستان، گشت های راهداری در جاده های یزد-بافق و بافق-زرند مستقر می شوند و با کمک انجمن ها، بارهای تولیدشده در بافق که به سمت یزد و زرند حمل می شوند تحت کنترل قرار می گیرند.

وی همچنین به تفاهم نامه همکاری بین اداره راه داری و حمل و نقل جاده ای استان یزد و فرمانداری بافق، اشاره کرد و گفت: با اجرای این تفاهم نامه، بهسازی و روکش آسفالت جاده های روستایی این شهرستان از
جمله هنسك، کوشک، قطرم ، شیطور و چند روستای دیگر انجام می شود

photo_2016-11-30_14-16-25


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
قاسمی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 11 آذر 1395 - 8:39 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با تشکر از همه مسئولین شهرستان و استان جاده دو و نیم کیلومتری روستای جوزی چندین سال است که زیرسازی شده ولی هنوز اسفالت نشده و این زیرسازی نیز به مرور زمان از بین خواهد رفت حالا دیگه نباید اسفالت شود؟!

You cannot copy content of this page