۱۲ جلسه با وزرا،معاونان و مدیران مرکزی برگزار شد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 10 آذر 1395

نماینده مردیم بافق، مهریز، ابرکوه، بهاباد و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون ۵۰ نشست با مدیران دستگاههای اجرایی استان و بالغ بر ۱۲ جلسه با وزرا، معاونین و مدیران مرکزی داشته است.

محمد رضا صباغیان در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق با بیان اینکه خواسته مردم مهم و با اهمیت است اظهار کرد: به منظور پیگیری و رفع مشکلات جامعه شورای مشورتی در تمام شهرستان های حوزه انتخابیه مهریز تشکیل شده است.

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز گفت: در شورای مشورتی شهرستان های حوزه انتخابیه از طیف و قشرهای مختلفی از جمله نخبگان، صاحبنظران و .. حضور دارند و با دید کلان مشکلات را پیگیری و به نماینده ارجاع می دهند.

وی با اشاره به تشکیل مجمع نمایندگان استان بیان کرد: مجمع نمایندگان استان به منظور حل مشکلات و یافتن راهکارهای مناسب برای رفع آنان ایجاد شد.

صباغیان همچنین از ۵۰ نشست با مدیران دستگاههای اجرایی استان یزد خبر داد و عنوان کرد: بیش از ۱۲ جلسه با وزرا، معاونین و مدیران مرکزی برای بررسی و پیگیری تمامی شهرستان های حوزه انتخابیه برگزار شده است.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور وظایف اصلی نمایندگان را تصویب قانون درست و اجرای آن دانست و تصریح کرد: اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی این دو اصل مهم را به طور کامل و صحیح اجرا کنند بسیاری از مسائل و مشکلات مردم جامعه حل می شود.

وی بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر در جامعه وجود دارد را ناشی از نبود قانون درست و عدم نظارت کافی عنوان کرد.

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: چنانچه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای وضع قوانین نظارت دقیق و کارشناسی داشته باشند به مردم کشور خدمت بزرگی کرده اند.

صباغیان افزود: حدود ۹ دفعه در هر شهرستان حضور داشته و در مدت ۶ ماه ۴۵ بار از مناطق مختلف حوزه انتخابیه بازدید داشته است.

نماینده مردم بافق همچنین خاطر نشان کرد: طرح پاسخگویی وزرا به نمایندگان توسط بنده به مجلس ارائه شده و دو نطق نیز در زمینه مسائل کلان کشوری در مجلس ایراد شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 11 آذر 1395 - 7:24 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از این آمار هاچه بازخوردهایی نصیب مردم شده!؟

You cannot copy content of this page