قاطعانه از خبرنگاران و اصحاب رسانه حمایت می کنم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 10 آذر 1395

نماینده مردم، بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران حق دارند هر گونه پرسشی را مطرح کنند و بنده به عنوان نماینده مردم از نقدها و موارد مطرح شده و همچنین از حق آنان قاطعانه دفاع می کنم.

محمد رضا صباغیان بافقی در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق ضمن عذرخواهی از تاخیر به وجود آمده در رابطه با مصاحبه و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران اظهار کرد: برای اینکه بتوان جوابی درست و دقیق به اصحاب رسانه داد لازم بود تا مدتی در بطن کارها قرار گیرم.

وی همچنین از برگزاری نشست ابرازی خرسندی کرد و یادآور شد: نشست های خبری در تمام شهرستان های حوزه انتخابیه مهریز در برنامه کاری بنده قرار گرفته است.

صباغیان از خبرنگاران به عنوان خدمتگزارانی بی منت که با سخت ترین شرایط کاری به مردم خدمت رسانی می کنند یاد کرد.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز بهترین راه به منظور حل مشکلات جامعه را همدلی، همراهی و همفکری دانست و تصریح کرد:تذکر و نقد باید در سایت ها و هفته نامه ها از هر مسئولی درج شود و سوالات در چارچوب قانون و وظایف مطرح گردد.

وی خاطر نشان کرد:خبرنگار حق دارد سوال کند و از حقوق، اموال و دیگر موارد زندگی من اطلاع داشته باشد.

صباغیان مطرح کردن سوال را موجب امنیت جامعه دانست و گفت: بنده اعلام می کنم هر نوع مطلب یا نقدی را می پذیرم و هر کجا که خبرنگاران تحت فشار امنیتی قرار گیرند از آنها حمایت می نمایم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page