بازديد سرپرست فرمانداري بافق از جامعه معلولين شهرستان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 13 آذر 1395

img_8857

img_8884

img_8869

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ به مناسبت 13 آذر ماه روز جهاني معلولين، سرپرست فرمانداري بافق از جامعه معلولين و مراكز حرفه آموزي توانا و نرگس بازديد و از روند فعاليت اين مراكز مطلع شد.

در اين بازديد مسئول مركز جامعه معلولين بافق با اشاره به فعاليت هاي اين مركز و برنامه هاي آموزشي گفت: در شهرستان بافق در حدود 719 معلول جسمي ، حركتي و ذهني داريم كه برخي از اين معلوان كه شناسايي شدند با توجه طرح هاي مراقبتي تحت پوشش بهزيستي و اين مراكز قرار ميگيرند.

ابوالفضل شاهپورزاده افزود: در مراكز حرفه آموزي توانا و نرگس علاوه بر نگهداري و حرفه آموزي، مهارت خودياري نيز جزء اهداف مي باشد.

وي عمده مشكل معلولان را اشتغال و مسكن بيان كرد و گفت: برخي از معلولان با توجه به حرفه آموزي و فعاليت در كارگاه هاي صنايح دستي نياز به فروش محصولات خود در بازار مي باشند كه نياز به حمايت و پشتيباني همه جانبه دارد.

سرپرست فرمانداري بافق ضمن تبريك روز جهاني معلولان و عرض خسته نباشيد به مربيان و مسئولان اين امر گفت: وجود چنین مراكزي، موجب می‌شود تا افراد معلول ضمن برخورداری از رابطه اجتماعی، استقلال اقتصادی و دسترسی به خدمات تخصصی بتوانند در مورد مسایل مربوط به زندگی خود، تصمیم‌گیری کنند.

محمد زاده رحماني افزود: نگاه به بازار كار و آينده نقش موثري در اشتغالزايي پايدار و استقلال اجتماعي دارد و در اين مورد هرگونه حمايت و همكاري لازم باشد انجام خواهيم داد.

بازديد از فعاليت هاي دستي معلولان، كلاسهاي آموزشي و برش كيك روز جهاني معلولان از ديگر برنامه ها بود.

img_8893


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page