فعالیت ۴۰ مدرسه قرآنی در یزد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 17 آذر 1395

معاون پرورشی آموزش و پرورش یزد از فعالیت ۴۰ مرکز قرآنی در این استان خبر داد.

سرداری در حاشیه بازدیداز مدرسه قرآنی خیری معظمی بافق با اعلام این خبر گفت: بیش از ۴۰ آموزشگاه قرآنی در سطح شهرستان ها و مرکز استان به فعالیت مشغول هستند.

وی توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی را از ملزومات جامعه عنوان و اظهار کرد: علاوه بر آموزش قرآن فعالیت هایی از جمله تلاوت در محافل و مجالس قرآنی متعدد، توانمند سازی دانش آموزان در مفاهیم قرآنی و آموزه های دینی که بیشتر در این مدارس فعالیت دارند انجام می شود.

سرداری با بیان اینکه جمعیت بیش از 10هزار دانش آموز در این مدارس از آموزهای دینی و قرآنی بهره مند می شوند تصریح کرد: این عملکرد استقبال خوب از سوی مسئولان و خانواده ها صورت گرفته است و با این حرکت پسندیده مدارس استان یزد توانست جایگاه ارزنده ای را در سطح کشور از آن خود دارد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش یزد همچنین از فعالیتهای فوق برنامه برای تربیت های اجتماعی، دینی و مذهبی دانش آموزان خبر داد و خاطر نشان کرد: این برنامه ها در حیطه های مختلف ترتیل، نهج البلاغه، احکام دانش آموزی و آموزش های ویژه مرجع شناسی و مسابقات جشن تکلیف برگزار می شود.

سرداری افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی نیز یکی از شاخصه های است در بین دانش آموزان در ۴ سطح اجرا می شود.

وی گفت:بیش از ۱۵۰ هزار نفر دانش آموز در رشته های متعدد با ۷۰ عنوان در سطح شهرستان، استان و کشوری در این جشنواره ها به رقابت می پردازند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page