تعیین تکلیف معادن بیشه در، بزودی انجام می شود

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 18 آذر 1395

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از تعیین تکلیف معادن بیشه در بافق خبر داد.

محمد رضا آخوندی در حاشیه جلسه مشترک خود با سرپرست فرمانداری با اعلام این خبر گفت: معادن بیشه در سال های گذشته واگذار شده و الان هیچگونه فعالیتی ندارد و به منظور ادامه و تمدید کار در معدن اداره صنعت، معدن و تجارت نیاز به استعلام منابع طبیعی ندارد اما برای رفع مشکل جلسه ای با حضور مدیر کل صنعت، معدن و تجارت،مدیر کل محیط زیست و فرمانداری بزودی تشکیل می شود.

مدیر کل منابع طبیعی یزد در ادامه ازرفع تصرف ۲۶۹ هکتار از اراضی ملی استان یزد به ارزش ۲۶ میلیارد تومان خبر داد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ پرونده در سطح استان تشکیل شده است اظهار کرد: این پرونده ها به صورت تصرف، تخریب و تجاوز به اراضی ملی بوده است.
آخوندی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود اشاره ای به آفت بوته های«قیچ» در دشت لرد شیطور داشت و تصریح کرد: به منظور مبارزه با این آفت ۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم با حمایت های فرمانداری و منابع طبیعی استان تا پایان سال این مشکل نیز مرتفع گردد.

وی با بیان اینکه با توجه خشکسالی در سال ۹۴ و ۹۵ بهره برداری از گیاهان دارویی و صنعتی ممنوع است خاطر نشان کرد: با صدور مجوز برداشت و تعیین نوع قالب بهره برداری گونه گیاه مشخص و و پس از پرداخت حق و حقوق و بهره مالکانه برداشت انجام می شود.

مدیر کل منابع طبیعی یزد از اجرای عملیات بیولوژیک هزار و ۴۰۰ هکتار در محوطه گود گوار خبر داد و بیان کرد: ادامه پروژه بیابان زدایی این محل جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری است و به محض تامین مالی تا پایان سال به بهره برداری می رسد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی نسب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 19 آذر 1395 - 9:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

وی با بیان اینکه با توجه خشکسالی در سال ۹۴ و ۹۵ بهره برداری از گیاهان دارویی و صنعتی ممنوع است خاطر نشان کرد: با صدور مجوز برداشت و تعیین نوع قالب بهره برداری گونه گیاه مشخص و و پس از پرداخت حق و حقوق و بهره مالکانه برداشت انجام می شود . پس معلوم شد اینقدرها هم ممنوع نیست. پول که باشد خیلی ممنوعها برطرف میشود

You cannot copy content of this page