دشمن با طرح شیعه انگلیسی قصد ایجاد تفرقه دارد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 30 آذر 1395

حجت الاسلام و المسلمین کارگر:

دشمن با طرح شیعه انگلیسی قصد ایجاد تفرقه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر گفت: دشمن با طرح شیعه انگلیسی می خواهد برادر را در مقابل برادر قرار دهد و ایجاد تفرقه کند.

به گزارش خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج بافق ، همایش وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح ، روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین کارگر استاد حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق برگزار شد.

سخنرانی این استاد حوزه و دانشگاه که با محوریت بحث شیعه انگلیسی بود در ابتدا وی با اشاره به تاریخچه شیعه انگلیسی گفت: شیعه انگلیسی در سال 1340 مطرح شد و دشمن با این طرح می خواهد برادر را در مقابل برادر قرار دهد و ایجاد تفرقه کند.

در ادامه کارگر گفت: مکتب شیعه انگلیسی با ایجاد انحرافات فکری ، سؤاستفاده از انگیزه های مذهبی مردم و کمک رسانی کشور های غربی و عربی توانست بستر پیداش خود را به وجود آورد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر با اشاره به اهداف شیعه انگلیسی اظهار داشت: شیعه انگلسی میخواهد با تخریب اسلام و معرفی مذهب شیعه به عنوان مذهبی بدون انعطاف و افراطی به اسلام ناب ضربه بزند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به خصوصیات فکری شیعه انگلسی بیان کرد: مکتب شیعه انگلیسی با سؤاستفاده از مناسبت های مذهبی همانند ایام محرم ، وارونه سازی حقایق اسلام و ارائه بدعت ها دید جهانیان را به مذهب شیعه عوض کرده است.

در پایان کارگر بیان کرد امید است با ایجاد این فضاها و نشست ها بتوان علاوه بر مشخص کردن فتنه این مکاتب بستر مناسبت برای گسترش اسلام ناب و مذهب تشیع فراهم شود.

img_1629

img_1626

img_1614


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهر آشوب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 1 دی 1395 - 1:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

گفته شده است وحدت حوزه و دانشگاه در صورتیکه هم در حوزه برگزار شده هم سخنران حوزوی است هم مدعوین. در عکس که دانشگاهی ای دیده نمی شود. البته به جز آقای قانعی.

You cannot copy content of this page