برخی مسئولان از پاسخگویی به مردم پرهیز می کنند

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
پنج‌شنبه - 2 دی 1395

یزد- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر بافق گفت : برخی مسئولان از پاسخگویی به مردم طفره می روند و حاضر نیستند بطور شفاف مسائل را مطرح کنند.

محمد رنجبر روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری دوازدهمین جلسه گزارش دهی کارگروه مطالبات مردمی موضوع صورتجلسه 9 شهریور 93 در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عده ای می خواهند پاسخگویی به مردم را تعطیل کنند و حاضر نیستند به مردم توضیح بدهند .

وی ادامه داد : آنها می خواهند جلسات کارگروه مردمی این شورا تشکیل نشود و قول ها به مرور زمان به فراموشی سپرده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق با بیان اینکه برخی سئوال می کنند که این جلسات چه نتیجه ای دارد افزود: در سال79صورتجلسه ای تنظیم و قول هایی هم دادند ولی بعد از مدتی به فراموشی سپرده شد و اکنون ما باید نگذاریم اتفاق آن سال تکرار شود.

وی ادامه داد: در سال90هم صورتجلسه ای تنظیم و در آن وعده هایی به مردم دادند که باز هم در بوته فراموشی قرار گرفته و اینها تجربه شد برای کسانی که در این جلسات حضور دارند و در جریان این صورتجلسه قرار می گیرند.

رئیس شورای شهر بافق ادامه داد: مقصر اصلی کسانی هستند که در شرایط خاص زیر هر کاغذی را با هر پست ومسئولیتی که دارند امضا می کنند و بعد از مدتی قول هایی که دادند را به فراموشی می سپارند.
این مسئول گفت: ما اگر بخواهیم عقب ماندگی ها و توسعه نیافتگی شهرستان بافق جبران شود باید دور هم بنشینیم و این قول ها را بازگو و مرور کنیم هر چند برای عده ای ملال آور باشد.

خبرنگار:علی عسکری


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
روح الله این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 2 دی 1395 - 11:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر شرفت آقای رنجبر
انشالله که موفق و موید باشید

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 4 دی 1395 - 10:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حربه جدید شورای شهری ها اینه که هر چند وقت یکبار فرافکنی کنن و توپ را بندازن تو زمین حریف و دشمن خیالی بسازن تا کم کاری های خودشون را پنهان کنن.

You cannot copy content of this page