بافت های قدیمی آستان امامزاده عبدالله (ع) بافق نیاز به مرمت و مقاوم سازی دارد

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
شنبه - 18 دی 1395

مدیرداخلی امامزاده عبدالله بافق از فرسودگی بخشی از آستان مقدس امامزاده خبر داد.
سید ابراهیم حسینی گفت: با توجه به قدمت و فرسودگی ساختمان های آستان امامزاده عبدالله (ع) نیاز فوری به مقاوم سازی،ایزوگام ،ساماندهی برق و غیره است.
وی نقدینگی امامزاده را ۵۰۸ میلیون تومان اعلام و اظهار کرد: از این مبلغ نقدینگی حدود ۱۴۰ میلیون تومان را باید بایت فاکتور های هزینه شده که وجه آن نیز پرداخت نشده است واریز کرد.
مدیر داخلی آستان مقدس با بیان اینکه ۴۰ درصد درآمد این آستان مقدس در بخش عمرانی هزینه می شود تصریح کرد: ۲۰ درصد از کل درآمد نیز در بخش فرهنگی و30 درصد امور جاریه از جمله حقوق خدام و غیره و10 درصد حق تولیت است که به حساب خزانه واریز می گردد.
حسینی خاطر نشان کرد:با این مبلغ اندک نمی توان در سال جاری کار عمرانی انجام داد.
وی با اشاره به وضعیت سرویس های بهداشتی بیان کرد: برای ساماندهی سرویس های بهداشتی حدود40میلیون هزینه نیاز است و به دلیل اینکه سرویس های بهداشتی در طرح جامع قرار دارد به طور کل از این مکان جابه جا خواهد شد.
وی همچنین پیرامون مبالغ اهدا شده به آستان متبرکه عنوان کرد: مبلغ اهدا شده در همان راستای نیت خیرین هزینه می شود و امیدواریم با همکاری هیئت امنای جدید و همراهی مسئولین و مردم ،بنایی در شان امامزاده عبدالله (ع) ساخته شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
زائر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 دی 1395 - 4:02 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام وتبریک به هیات امنا جدید.جناب حسینی به نکته خیلی خوبی از جمله سرویسهای بهداشتی اشاره کردند .علاوه بر اینکه از نظر بهداشتی مناسب نیست.پله های خیلی خطرناکی داره .درصورت جابجایی لطفا طوری باشد که پله نداشته باشد چون هم سالخوردگان بتوانند استفاده کنند ،هم برای کودکان مشکلی پیش نیاد.

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 دی 1395 - 8:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقای سید حسینی با تشکر از زحمات شما وهمکاران . لطفا سرویسهای بهداشتی پله نداشته باشد تا والدین پیر و سالخورده مان زجر بالا و پایین رفتن برای وضو را نداشته باشند . ممنون

ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 دی 1395 - 9:46 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ممنون از ارتباط شما با رسانه. دیگران وقتی گزارش میدادن فقط خیلی کلی میگفتن همه پولها همینجا خرج میشه , شما حداقل عدد و رقمی گفتید ,ضمنا فکر کنم شما اولین مسؤولی باشید که به فاجعه سرویسهای بهداشتی اشاره کردید , فقط هرچی شما کردید سریعتر , سریعتر , سریعتر

سیدمحمدمیرسلیمانی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 22 دی 1395 - 9:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

روزنامه خراسان نوشت:

بر اساس ابلاغیه ویژه دولت به سازمان برنامه و بودجه، تاکید شده است مبلغ 100 میلیارد ریال جهت بازسازی و ایمن سازی زائرسراها، مجتمع فرهنگی، گنبد حرم خسارت دیده از رانش زمین، صحن، مرکز بهداشتی و سایر زیرساخت های آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس (علیه السلام) بادرود در استان اصفهان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته و این بنیاد هر 3 ماه یک بار، گزارش اقدامات انجام شده را به دولت ارائه کند.

You cannot copy content of this page