معادن بافق از پرداخت دو درصد عوارض طفره می روند/نمره الف شورای شهر به شهردار بافق

دسته: عمومی
۶ دیدگاه
سه‌شنبه - 21 دی 1395

رییس شورای اسلامی شهر بافق گفت: معادن بافق از پرداخت عوارض دو درصد طفره می روند و در صورت عدم تمکین از طریق مراجع قضایی این موضوع پیگیری می شود.

محمد رنجبر شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بافق در پاسخ به اینکه میزان طلب شهر از شرکت سنگ آهن مرکزی چقدر است و آیا معادن در رابطه با پرداخت عوارض دو درصد همکاری لازم را انجام می دهند اظهار کرد: از میزان آن اطلاعات کاملی ندارم فرماندار طی نامه ای که به این شرکت ارسال کرده خواستار اعلام مبلغ شده است.

وی افزود: متاسفانه به جز شرکت سنگ آهن مرکزی و فلات مرکزی دیگر معادن هنوز یک ریال بابت دو درصد پرداخت نکرده اند شورای شهرستان و اداره صنعت، معدن و تجارت نیز در این رابطه پیگیری های ضروری را انجام داده اند.

رییس شورای اسلامی شهر بافق با اشاره به اینکه برخی معادن فقط تخریب منطقه و حمل سنگ را مد نظر دارند بیان کرد: احتمالا پیگیری های بعدی از طریق قوه قضائیه صورت گیرد.

رنجبر همچنین در پاسخ به اینکه کدام عضو فعالترین اعضای شورای اسلامی است تصریح کرد:تمامی اعضاء فعال،همراه و همدل بوده اند و به دور از محله گری و سیاسی کاری و همه با هم با اتفاق نظر کارها را به جلو برده اند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به این سوال که از بیست، نمره چند به شهردار منتخب شورای اسلامی می دهید یادآور شد:نمره الف به وی تعلق می گیرد در دوره دوم شورا به دلیل عدم نقدینگی شهرداران نتوانستند آنطور که باید و شاید فعالیت داشته باشند و حتی از پرداخت حقوق کارگران شهرداری عاجز شده بودند اما در حال حاضر با توجه به بودجه کم شهرداری عملکرد شهردار بسیار خوب است.

رنجبر افزود: شهرداران قبلی از ورود به اجرایی کردن پروژه وحشی بافقی واهمه داشتند اما نوروززاده با یک رفتار و برخورد یکسان و یکنواخت توانست این پروژه را آزاد کند.

رییس شورای اسلامی شهر بافق خاطر نشان کرد: در حال حاضر جبهه های کار باز شده و علیرغم نبود بودجه کافی تاکنون ۱۳ میلیارد تومان کار صورت گرفته است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
تقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 21 دی 1395 - 7:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

یادتون باشه شهرداران قبلی ازمیدان شهدا تا بانک ملی راآزادسازی کردن وشهردار فعلی چند مغازه باقبمانده را ….این حرف نشد…

    ندای بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 22 دی 1395 - 8:30 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    اقا تقی جان به کجات برخورد داداش ؟ از اقوام و آشنایان شهرداران قبلی ؟ بله بقیه هم کار کردند اما حباب بسیار بزرگ و نجومی که واسه چند مغازه باقیمانده ایجاد شد اثر همون کار نیمه تمام بود

م-ر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 22 دی 1395 - 9:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام اقای قاسمزاده
قرار شد از شورا بپرسید نقش طالعی و اخیگان تو این نشستها و …چیه؟

دلواپس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 22 دی 1395 - 1:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تشکر و خسته نباشید محضر تک تک اعضای محترم شورای شهر و شهردار معزز.
ایکاش مسولان شرکتها و معادن مرتبط زودتر تکلیف پرداخت یا عدم پرداخت دو درصد عوارض روشن و اگر واقعا حق شهر است از هرطریقی اخذ و بدهی ها پرداخت و با آرامش بیشتر شهرداری با پیمانکارها کار رو ادامه دهند.علاوه بر شکسته شدن طلسم خیابان وحشی بافقی که مرهون سیاست گذاری و شجاعت و البته همکاری نسبی مالکان مسیر بوده در جای جای شهر هم پروژ های خوبی اجرا شده بطوریکه چهره شهر با پنج سال پیش قابل مقایسه نیست.لذا چند پیشنهاد ارایه میگردد به امید موفقیت تمام مسولانی که عملا در راه آبادانی شهر تلاش می کنند و نه سنگ اندازی
1- متاسفانه در علت عملکرد ضعیف بسیاری از ادارات(بویژه مخابرات در واگذاری شماره های تلفن ثابت و وصل آنها بویژه در خیابان مهدیه مسیر روبروی مهدیهو خیابان امام رضا و منطقه امام جعفر صادق و…) نبود بودجه مطرح میشود که درصورت اتخاذ تصمیماتی درست و کارشناسی و سیاست کاری درست میتوان بر این بهانه خط بطلان کشیدنمونه اش زحمت شهردار و شورا در تغییر واقعی چهره شهر بدون حمایت مالی کامل از طرف شرکتها و معادن که لازمست ضمن اخذ مطالبات فشار وارده بر مردم در قبال هزینه های سنگین ساخت و ساز و تغییر کاربری و پروانه کاهش یابد .
2.سرو سامان دادن و مقاوم سازی خانه های قدیمی و بعضا شکسته شهر که محل زندگی طبقه پایین و محروم می باشدو بعضا بسیاری از اهالی غیر بومی و زاهدانی و افاغنه ساکن هستن که هر لحظه احتمال ریزش ساختمان و خدایی نکرده خسارت جانی وجود دارد.نمونه اش را در زلزله چند روز پیش اهواز دیدیم که چند نفر تبعه افغانی زیر آوار فوت کردند.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 23 دی 1395 - 11:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقاي نداي بافق توكه …شهرداري هستي چاره اي جز اين نداري

تقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 23 دی 1395 - 5:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بع عفتی نمره چند میدهیدکه شهردار تهران دیده بود….

You cannot copy content of this page