شورای اسلامی بخش تاکنون فعالیتی موثری از خود نشان نداده است

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
شنبه - 25 دی 1395

رییس شورای اسلامی شهرستان گفت: شورای اسلامی بخش تاکنون در حوزه کاری خود ضعیف عمل کرده و فعالیت مناسبی در رابطه با پیگیری مشکلات روستایی انجام نداده است.

مهدی رنجبر با بیان اینکه مسائل و مشکلات روستایی در ابتدا توسط شورای اسلامی روستا و دهیار پیگیری می گردد اظهار کرد: اگر در این رابطه با مشکلی برخورد کردند، مشکل روستاهای خود را به شورای فرا دستی یعنی شورای اسلامی بخش ارسال می کنند و چنانچه به نتیجه نرسید شورای اسلامی شهرستان وارد عمل می شود.
وی با اشاره به اینکه شورای بخش شامل ۵ نفر است، تصریح کرد: تا به امروز دو مرتبه تقاضای گزارش عملکرد از سوی شورای شهرستان به شورای بخش ارسال شده است که متاسفانه برای ارائه گزارش عملکرد اقدامی صورت نگرفته است.

رنجبر ادامه داد:با این اوصاف شورای اسلامی شهرستان بافق در سال جاری حدود 50 مکاتبه و مصوبه جهت پیگیری مشکلات در ارتباط با دهستانها و روستاهها مختلف بخش مرکزی ازجمله جزستان، کوشک و منطقه سبزدشت وصادق آباد، باقرآباد و غیره داشته که برخی از این مشکلات مرتفع شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
نقد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 دی 1395 - 7:37 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای رنجبر به نظر شما آیا شورای اسلامی شهرستان تا به حال کار موثری انجام داده است .من فقط یکیش را می دانم و اون این است که هر چند صبایی رئیس جدید بین خودتون تعیین می کنید تا دوستان چند صبایی هم در این پست بمانند.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 دی 1395 - 7:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حالا شماهم اینهمه مکاتبه و مصوبه داشتید کدوم یکیش بدرد خورده، کمیت مهم نیست کیفیت مهمه

You cannot copy content of this page