پیام تسلیت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پی درگذشت خانم تفکری

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 27 دی 1395

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد:متن پیام تسلیت عباس احدپور در پی درگذشت بانوی امدادگر خانم سمیه تفکری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

امدادگری ویژگی انسان‌های فرشته صفتی است که تنها خداوند بالهایشان را می‌بیند.

اما صد افسوس که دستهای حادثه گاهی اوقات بالهای این فرشتگان را می‌چیند تا آنها نتوانند دیگر به وظیفه فرشته‌‌گونه خود عمل کنند.

«خدمت رسانی به انسان ها در شرایط سخت و بحرانی و انجام خدمات بشردوستانه و عام‌المنفعه، امری خطیر و خداپسندانه است که ایزد منان این توفیق را تنها نصیب خوبان روزگار می کند و در این میان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی عرصه پرفتوح و شکوهمند فداکاری و ایثارگری انسان های بصیری است که در جهت نجات همنوعان خویش از جان مایه گذاشته اند تا ترقی و تعالی جامعه انسانی را رقم زنند. درگذشت ناگهانی سرکار خانم سمیه تفکری؛ امدادگر و مربی امدادو کمک های اولیه، جمعیت هلال‌احمر استان یزد – شهرستان بافق را در غم و اندوه بزرگی فرو برد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نه‌ تنها به داشتن چنین عزيزاني به خود می‌بالد، بلکه زنده نگه داشتن یاد و استمرار راه مهربانی آنها را وظیفه خود می‌داند.

این ضایعه دردناک را به خانواده گرامی آن مرحومه، همکاران، امدادگران و نجاتگران جمعیت استان و همه عزیزان هلال‌احمری تسلیت گفته و امیدوارم راه روشن و خدایی این جوان ، امدادگر و مربی سربلند، توسط سایر هم‌قطارانش ادامه یابد .»


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page