طرح ابتکاری “رسانه مسجد” در بافق اجرا می شود

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 29 دی 1395

طرح ابتکاری رسانه مسجد، کاری از کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره) از اول بهمن ماه در بافق اجرا می شود.
این طرح شامل اکران و نمایش آثار منتخب جشنواره های گوناگون فیلم ایران با موضوعات مختلف ارزشی در سه بخش فیلم کوتاه، فیلم بلند و پویانمایی(انیمیشن) در دو رده سنی نوجوان و جوان می باشد.
این آثار منتخب که اکثر آنها در سینما و تلویزیون پخش نخواهد شد؛ با هماهنگی و همکاری متولیان مساجد، هیأت ها، پایگاه ها و مراکز فرهنگی بصورت مستمر و تدریجی در طول سال از طریق ویدئو پروژکتور به نمایش گذاشته خواهد شد و ان شاءالله تمام مجموعه های مذکور را پوشش می دهد.
هدف از این طرح ترویج ارزشها به سبک نوین و رسانه ای می باشد که به فضل خدا باعث اثرگذاری، تنوع و رونق مجموعه های فرهنگی مذهبی و حضور بیشتر نوجوانان و جوانان خواهد شد.
متولیان مجموعه های مختلف که تمایل داشته باشند این طرح زودتر در محل مورد نظر آنها اجرا شود، می توانند با شماره مربوطه تماس گرفته تا اکران در اولویت قرار بگیرد و برنامه ریزی لازم انجام شود.
پل ارتباطی جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر: 09362766643

روابط عمومی کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 1 بهمن 1395 - 10:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این طرح چندین سال است که دارد در بعضی از مساجد، پایگاه ها و تکایا برگزار می شود.
آثار مربوط به جشنواره عمار است.
خود مجموعه ها می توانند از طریق سایت جشنواره عمار ثبت نام کنند تا dvd فیلم ها برایشان بصورت رایگان ارسال شود.http://ekran.ammarfilm.ir
پس طرح اصلا ابتکاری نیست.

You cannot copy content of this page